mijn e39 525d touring...verkopen of....?

Show je BMW E39. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
jengske

mijn e39 525d touring...verkopen of....?

Bericht door jengske » 01 mei 2012, 15:08

hey hallo... ;)

gisteren naar de keuring geweest en....een rood kaartje gekregen.... :(

dom van me,had zomervelgen er nog onder liggen en dus was de bandenmaat niet comform.

maar dat was het probleem niet.
mijn vrouw rijd de laatste jaren bijna alleen met de auto met als resultaat,het afgelopen jaar 2260km gereden...
dus is hij een beetje duur om "stil te staan" ....
wagen is van 28-04-2000 met 134.796km op het klokje,pas nieuwe remschijvenen blokjes van voor en 2nieuwe luchtbalgen achter.

iemand een gedacht wat de waarde van deze auto zou kunnen zijn,hebben hier geen gedacht van en opt net staat zowat vanalles.
heeft niet al te veel opties
-man.airco
-mf stuur
-automaat
-cc
-
-
en een setje bmw winter velgen/banden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
235/17 voor 255/17 achter

grts jengske

Bob528i

Re: mijn e39 525d touring...verkopen of....?

Bericht door Bob528i » 23 jun 2012, 20:18

Nette wagen, beetje karig uitgerust (gewone airco) en helaas net geen facelift maar wat een magnefieke km stand.... kan je dat hard maken aan de hand van onderhoudsboekje of NAP?

Zo ja, als er echt geen spatje roest op zit en zo netjes is(zoals het er uit ziet) denk ik dat je er nog wel een leuk bedrag voor kan krijgen bij particuliere verkoop. Ik denk dat een eurotje of 4000 reeel is. Bij inruil blijf je gewoon hangen op ongeveer € 2000 / € 2500 tenzij je een nagelnieuwe 525d gaat halen.....

Even ter vergelijk, ik heb een 1997 528i met 225km en wat manco's net ingeruild tegen een bijna full options 525D uit november 2002 voor €1250 en deze staat nu weer te koop voor € 2950 zonder de manco's.

Maar eerlijk gezegd, als je zo weinig rijdt met een diesel, dan kan je hem beter weg doen aan de eerste met een aannemelijk bod en die 2200km per jaar met de bus en fiets gaan doen.

Succes met de overwegingen en de evt verkoop.

jengske

Re: mijn e39 525d touring...verkopen of....?

Bericht door jengske » 01 aug 2012, 20:15

km kan je aantonen met carpas(belgie)
bus of fiets is geen optie :-) hebben deze groote van koffer nodig voor de kleine zijne rolstoel :-)

maar gaan hem nog een jaartje houden...
wat wel weg mag zijn de velgen,setje m velgen style 72,17" voor 235,achter 255.
voorste banden zijn nog goed voor even,achterste zijn zo goed als op.
zal een fototje posten.

grtz

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Showroom”