e 36 stottert

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
ringo72

e 36 stottert

Bericht door ringo72 » 07 apr 2012, 22:49

:///m: wie kan mij uit helpen ik heb een e 36 van 91 met bijna 3 ton erop. De motor klinkt op zich goed en mooi loopt verder ook prima zolang ie koud is. Ik heb dus een probleem met warme motor zodra mijn tempratuur op de helft staat waar ie ook blijft staan, dan gaat ie in stationair toerental schommelen en wanneer ik even stil sta en op trek loopt ie op 5 cilinders, zodra ik dan even gas terug neem en opnieuw gas geef, trekt het weg en gaat ie verder op 6 cil. maar voel dat ie toch nog ergens iets inhoud. Ik heb de lambda gewisselt, bougies, olie, filter, alleen benzinefilter niet. Ook heb ik bobines geprobeerd te resetten, maar allemaal weinig results dus ik wordt er gek van. Soms ruik ik ook benzine en kwam sinds kort erachter dat ie olie lekt op bougie schacht waar de rubberringen zitten maar ik denk niet dat het er veel mee te maken heeft. Dus wie kan mij eens meer vertellen erover :///m:
Laatst gewijzigd door Gast op 08 apr 2012, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: tekst leesbaar gemaakt, schrijffouten verbeterd en leestekens geplaatst :)

ringo72

Re: e 36 stottert

Bericht door ringo72 » 11 apr 2012, 23:25

bedankt judas voor je antwoordt maar je had mijn bericht slecht gelezen vriend er staat dat ik een e 36 van 91 rij dus als je dan ook bmw rijder bent dan hoef ik mij en mijn auto niet meer voor te stellen denk ik zo en lees je dat ik dus een e 36 rij 320 met vannos motor cb 11 m 50 .
daarbij uitlezen vindt ik geen optie heb ik al meerdere malen gedaan kost je klauwen met geld en krijg maar een melding lamdasonde en die is al 4 keer gewisselt zonder resultaat en ik heb zelf twee goeie handjes en heb zelf al meerder dingen gewisselt stappen motor filters bobine pas een en nu binnekort ale 6 maar eens ik verdnk een bobine bij stationeer is het dat ik benzine ruik dus vermoed ik verbranding niet goed op eentje maar zo zal ik bezig blijven is geen jonkie meer ik poos wel als ik weer mer weet en en foto komt nog wel hoor :///m:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”