heb een 98-er Touring en nu is mij het volgende opgevallen toen ik mijn M-set aan het passen was.....
De aansluiting van de achterbumper aan de zijkant (overgang in de wielkast) ligt iets terug. De lijn van de bumper loopt niet mooi door op de wielkast.Nu was dit zo bij de originele bumper,maar ook bij de M3 achterbumper (ook origineel BMW materiaal, geen immitatie).
Aan de bumper is verder niets af te stellen om deze verder erop te krijgen en alles zit zoals het hoort. Ook heeft de auto nooit schade gehad dus.....Zou je de bumper echter verder erop schuiven dan lopen de bewuste lijnen wel mooi over in elkaar, echter moeten dan de gaten van de binnenbumper aangepast worden of iets dergelijks.
Onderstaande foto met omcirkeld hetgene wat ik bedoel
Zijn er meer E36 rijders die de achterbumper hetzelfde erop hebben zitten ??? En misschien iemand die dit ook had en hiervoor DE oplossing heeft ???
Heb via Google al veel E36's bekeken maar vind niet echt een duidelijk plaatje van de zijkant om te bepalen of dit zo hoort of niet dus hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Alvast bedankt, grt.Ron