angel eye marker
angel eye marker
Ik heb een vraagje? Hoop da jullie mij daar bij kunne helpen. Ik wil me geel licht verandere met wit licht. Maar waar zit ongeveer die stadslicht?Kan het nergens vinden. Zit dat bij me grootlicht? Hoop da jullie mij daar bij kunne helpen. Heb al overal gekeken maar kan niks erover vinden. m.v.g Sjoerd
Re: angel eye marker
Oeh die weet ik!
Als je met je neus boven de bak staat in de richting van de ruit zeg maar, heb links bijna direct tegen de armatuur aan je groot licht zitten. Rechts daarachter zit die brede ronde ring; dat is je dimlicht. Nu zit vlak daarnaast een kleiner dingetje en dat, dat is je standlicht
.
Even losdraaien, stekkertje er volgens mij uit. Dat zware LED Marker ding erin, dat meegeleverde stekkertje aansluiting tussen marker en stekker van bedrading zelf zeg maar, terugdraaien en klaar
.
Wijst zich allemaal vanzelf!
Als je met je neus boven de bak staat in de richting van de ruit zeg maar, heb links bijna direct tegen de armatuur aan je groot licht zitten. Rechts daarachter zit die brede ronde ring; dat is je dimlicht. Nu zit vlak daarnaast een kleiner dingetje en dat, dat is je standlicht

Even losdraaien, stekkertje er volgens mij uit. Dat zware LED Marker ding erin, dat meegeleverde stekkertje aansluiting tussen marker en stekker van bedrading zelf zeg maar, terugdraaien en klaar

Wijst zich allemaal vanzelf!
van het weekend ga ik die swap maken ik maar wel een soort van DIY voor je 

Ik heb vandaaag is proberen het te monteren . Maar kon het nergens vinden. Heb zelf me koplamp helemaal eruit gehad en nog niks gevonden. Op den duur werd ik zo gek da ik het op gaf. Zit dat toevallig bij mij anders.Kan toch niet zo moeilijk zijn. Volgens mij zit er gwoon orginele lampen in.Heb geen xenonlampen kan het daar aan liggen. Hoop echt da je mij kan helpen. Heb overal lope zoeken. M.v.g Sjoerd. Heb een bmw e39 1997.

ik kan je pas van het weekend helpen dan ben ik weer thuis maar ik zie dat jou auto uit 97 komt heb jij wel de facelift koplampen dan?

Ik ben er,achter gekomen da het depo koplampen zijn. Dus er zitte steeklampjes in. Heb gehoord da je die ook kan veranderen door led lampjes erin te doen. Waar kan ik deze halen. En hoeveel watt en grote zijn die. Heb gisteren gezien dat er 4 of 5 lampjes per ring in zitte dus. Led lampjes zulle wel meer licht geven dan gewone lampjes. Hoop da je me daar ook bij kan helpen. M.v.g sjoerd
Dan zou je even moet wachten dat overige forum leden die deze Depo lampen zelf ook hebben hier op kunnen reageren, die van mij zijn OEM dus ik kan je niet verder helpen.
succes nog verder.
succes nog verder.

- kenneth.BMW
ik heb ook depo lampen, en wil mijne ook naar wit veranderen?
heb jij dit al reeds uitgevoerd sjoerd??
heb jij dit al reeds uitgevoerd sjoerd??
Echt rijplezier begint hier.