wiellager achter meerdere keren defect

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
M-powerumit

wiellager achter meerdere keren defect

Bericht door M-powerumit » 29 jan 2012, 19:46

goedendag
ik heb een bmw 320 e36 ik heb die al 2 jaren, Ik heb ondertussen 2 keer mijn wiellagers veranderd van achter. de eerste keer had ik een occasie erop gezet omdat ik geen nieuwe erin kon persen want mijn wielnaaf zelf was gebarsten door slijtage. dus had ik een occasie gezet. maar tot 2 weken terug heb ik een nieuwe geperst erin. maar daarnet had ik mijn auto opgekrikt om te kijken of ik speling had. en k had speling op men as. kan het zijn dat mijn lagers defect gaan doordat mijn wielen uiterst camber staan? en verlaagd... en 2 keer dezelfde kant linksachter? kunnen jullie mij aub verder informeren op mijn vraag???

/\/\ats

Re: wiellager achter meerdere keren defect

Bericht door /\/\ats » 30 jan 2012, 01:38

als jij niet al te beste lagers voert i.c.m. ver uitstekende / diepe velgen ( gezien vanaf montage punt ) die ook nog eens onder een flink camber staan, dan krijgen je wiellagers flink voor hun kiezen ja, wat betreft linksachter, kan ik alleen mn fantasie op loslaten... het eerste wat ik denk is dat jij ook links achter het stuur zit, en voor meer gewicht zorgt. mijn wiellager linksachter was laatst ook aan de beurt, rechts tot op heden nog geen last van..
Afbeelding
BMW E36 320i Cabrio, M-Pakket = Freude am Fahren :W

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”