M3 voorbumper,
Re: M3 voorbumper,
ik zou zo'n aftermarket bumper toch even willen aanvoelen en zien, toen ik mijn OEM M-Technic skirts ging halen had de verkoper ook 2 paar immitatie staan, ook 1 van ''hoogwaardig'' ABS kunstof, ik vond het materiaal meer op hetzelfde plastic als DVD hoesjes lijken, de OEM skirts zijn echter zeer flexibel en slap, die kunnen dus wel tegen een stootje. Als ik jou was zou ik MP in de gaten houden voor een mooie OEM bumper... maarja wie ben ik 
Ik niet.... ik zou voor een HL bumper gaan..
Je hebt je bumper toch niet om aan te voelen
En mocht je iets raken dan zullen de OEM ook niet heel blijven.
Je hebt je bumper toch niet om aan te voelen
En mocht je iets raken dan zullen de OEM ook niet heel blijven.
- Denniz0229
bumpers koop je niet om voordelig stuk te rijden of wel.. ik zou het er gewoon niet op willen, gewoon mijn mening 
- Denniz0229
haha, dat is waar.
maar als ze er beide goed op gemonteerd zitten en netjes zijn gespoten zie je het verschil niet.
en dan bespaar ik mezelf liever wat geld, gezien ik toch niet van plan ben hem kapot te rijden
maar als ze er beide goed op gemonteerd zitten en netjes zijn gespoten zie je het verschil niet.
en dan bespaar ik mezelf liever wat geld, gezien ik toch niet van plan ben hem kapot te rijden
Ik heb er een HL op zitten. Ik denk niet dat je erg veel verschil ziet als je mij bimmer naast 1 zal zetten met een OEM, want de pasvorm is heel netjes en het kunstof vind ik niet goedkoop aanvoelen.
- bimmer-jeroen
Oke dus dan ga ik voor de M bumper met losse lip. en dan achterbumper en side skirts komen later wel, kvindt uhm al vrij laag. en kan bij m`n vriendin amper de drempel opkomen. dan lig ik al met m`n kokers op de grond.
nog lager dan dat zou niet zo fijn zijn....
bedankt voor de vele reacties ben nu een stuk wijzer
Ps is er iemand met close up foto`s van pasvormen bij koplamp enzz? (want ben daar persoonlijk vrij precies mee.. Kan niet leven met een gapend gat tussen koplamp en bumper.....
)
nog lager dan dat zou niet zo fijn zijn....
bedankt voor de vele reacties ben nu een stuk wijzer
Ps is er iemand met close up foto`s van pasvormen bij koplamp enzz? (want ben daar persoonlijk vrij precies mee.. Kan niet leven met een gapend gat tussen koplamp en bumper.....
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
- Ramon 325 Vanos
Ja de koplampen kan je ook stellen in algemeen. Van links rechts en boven naar onder en naar voren en na achter.
- Denniz0229
http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... t7614.html" onclick="window.open(this.href);return false;
showroom van johnsdale
hij heeft hem zoals die aan geeft van HL, dus kan je de pasvorm een beetje zien
showroom van johnsdale
hij heeft hem zoals die aan geeft van HL, dus kan je de pasvorm een beetje zien
heb een vraagje:
hoeveel kost het ongeveer om bumpers te spuiten? wil zo
bumperpakket kopen bij hl en dan laten spuiten.
op zich 275 euro niet veel maar ben bang dat het spuitwerk veel meer zal kosten dan mijn budget groot is
mvg
giel
hoeveel kost het ongeveer om bumpers te spuiten? wil zo
op zich 275 euro niet veel maar ben bang dat het spuitwerk veel meer zal kosten dan mijn budget groot is
mvg
giel
Je bent ongeveer 150 euro per onderdeel kwijt aan spuiten. (zo ver ik weet)
E60 530D
150 per bumper heb ik betaald.
Ik heb de bumpers ondertussen erop zitten en ik ben heel ongelukkig met de pasvorm. Gaat nog veel werk worden om ze er netjes recht op te krijgen...
Ik heb de bumpers ondertussen erop zitten en ik ben heel ongelukkig met de pasvorm. Gaat nog veel werk worden om ze er netjes recht op te krijgen...
Ik had bij men vorige bmw 1tje met vaste lip..volgens mij kwam die toen die tijd ook bij hl motivive vandaan...
die was qua pasvorm wel aardig de zijkanten hadden een half cm langer moeten zijn omdat deze iets korter was dan de uiteinden van het front (waar je nieren inzitten)..een normaal mens zou et niet eens merken maar vele op dit forum zullen dit wel zien
maar ik vond het niet heel storend
die was qua pasvorm wel aardig de zijkanten hadden een half cm langer moeten zijn omdat deze iets korter was dan de uiteinden van het front (waar je nieren inzitten)..een normaal mens zou et niet eens merken maar vele op dit forum zullen dit wel zien
Bmw e36 316 Sedan verkocht
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit