http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... j&sbs=Home" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit lijkt mij een van de mooiste M3's tot € 20.000,- mits hij ook netjes is en de historie klopt.
Ik ben zelf echt anti hoge kilometerstand en zou zelf nooit een M3 kopen boven de 100.000km.
Maar voor een exemplaar met lage km-stand betaal je ook gewoon een stuk meer dat is een feit.
Met een beetje geluk kan je ook gewoon jaren rijden zonder gekke dingen met een M3 met hoge km-stand, maar het risico op hogere onderhouds/reparatie kosten moet je dan tekoop toenemen.
Ik ben van mening dat als je een exemplaar koopt wat hoger in het segment en je gaat er goed mee om dan kan je hem later ook weer wat hoger in het segment verkopen waardoor je uiteindelijk helemaal niet veel meer geld kwijt hoeft te zijn, je moet het alleen wel zolang voor kunnen schieten natuurlijk.
Ik heb mijn M3 nou ruim 2 jaar. Hij zat hoog in het segment met een hele lage km-stand. Als ik hem nou zou verkopen heb ik heel zeker niet veel afgeschreven in die 2 jaar. Dan zou ik zeker weten heel goedkoop een M3 hebben gereden in het hoogste segment.
Nou wil ik hem niet kwijt maar ik bedoel maar, dat een duurdere M3 niet perse veel duurder hoeft te zijn achteraf gezien. Maar je moet dan wel het geld hebben natuurlijk en er ook goed mee om gaan.