BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Eigenlijk het enige pluspunt van deze M3 is de (zeer) lage, NAP kloppende, km stand.
Voor de rest eigenlijk veel nadelen, bj 2001, hoge prijs, geen navi, half leer, hartge spul (smaakgevoelig) etc.
Voor minder geld koop je bijvoorbeeld ook een 2003 zoals die hierboven, met meer opties....
Voor de rest eigenlijk veel nadelen, bj 2001, hoge prijs, geen navi, half leer, hartge spul (smaakgevoelig) etc.
Voor minder geld koop je bijvoorbeeld ook een 2003 zoals die hierboven, met meer opties....
www. M3 register .nl
Ok bedankt b46.
Alleen zakt hij zo erg met zijn prijs ten opzichte van vraagprijs, dat ik begin te twijfelen of alles wel klopt en dan heb ik het niet over een paar honderd euro.
Misschien ben ik dan te achterdochtig!
Alleen zakt hij zo erg met zijn prijs ten opzichte van vraagprijs, dat ik begin te twijfelen of alles wel klopt en dan heb ik het niet over een paar honderd euro.
Misschien ben ik dan te achterdochtig!
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Die wilt er gewoon van af denk ik. Zie hem al een hele lange tijd te koop staan..
Nu heeft die iemand die misschien geinteresseerd is en wilt ze kans dan niet missen.. Denk ik dan. Zou zeggen, maak er gebruik van, mits alles goed voelt.
Nu heeft die iemand die misschien geinteresseerd is en wilt ze kans dan niet missen.. Denk ik dan. Zou zeggen, maak er gebruik van, mits alles goed voelt.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Staat inderdaad al heel lang te koop die M3 met hartge wielen.
Dat is misschien ook de reden dat er geen apk op zit. Misschien is er al lang niet meer mee gereden.
Dat is misschien ook de reden dat er geen apk op zit. Misschien is er al lang niet meer mee gereden.
Is er iemand bekend met deze m3? of weet iemand hier iets over?
Kenteken, 16-ZJ-BL
http://auto.marktplaats.nl/bmw/49801518 ... ck=1#photo
Kenteken, 16-ZJ-BL
http://auto.marktplaats.nl/bmw/49801518 ... ck=1#photo
BMW E46 320Ci Coupé -> BMW E46 M3 Coupé
Die spoiler...
En dan die advertentie ansich! 5cm breder dan een normale M3...
360pk dmv chip...
Nee, niet mijn eerste keus voor dat bedrag

En dan die advertentie ansich! 5cm breder dan een normale M3...

Nee, niet mijn eerste keus voor dat bedrag

Wat vinden jullie van deze?
http://link.marktplaats.nl/499888332" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand meer info erover?
Hij heeft alles precies zoals ik het wil. Zwart (smg) 19 evo en navi HK, kortom een volle knoppenbalk.
Heb al een mail gestuurd omtrent inruil.
Enige nadeel vind ik wel.. 2001 en de km stand is wat aan de hoge kant
http://link.marktplaats.nl/499888332" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand meer info erover?
Hij heeft alles precies zoals ik het wil. Zwart (smg) 19 evo en navi HK, kortom een volle knoppenbalk.
Heb al een mail gestuurd omtrent inruil.
Enige nadeel vind ik wel.. 2001 en de km stand is wat aan de hoge kant
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Mja, hoop geld voor die kmstand. Rij er twee jaar mee met net zoveel km's als nu en je krijgt er nog amper iets voor terug...
-
Mooi wagen, maar het is het een Nederlandse of importauto? (Dit ivm controleren kilometerstand)
Hallo Derk
Ik dacht dat je op zoek was naar een M5 ?
Anders kun je die van Rick toch kopen dat is een nette Nederlandse auto.
Gr Erwin
Ik dacht dat je op zoek was naar een M5 ?
Anders kun je die van Rick toch kopen dat is een nette Nederlandse auto.
Gr Erwin
-
Hey Erwin,
Ben ik ook
! Maar hou ook dit topic een beetje in de gaten, dus vandaar!
Derk
Ben ik ook

Derk
Danishbmw schreef:Wat vinden jullie van deze?
Iemand meer info erover?
Dat betreft de 53-HJ-VK en is dus Origineel Nederlands.derkgorter schreef:Mooi wagen, maar het is het een Nederlandse of importauto? (Dit ivm controleren kilometerstand)
De aangegeven kilometerstand van 171.000km klopt overigens niet, gezien hij in april 2011 al te koop stond met 180dkm, en in het onderhoudsboekje is bij 175dkm / maart 2010 nog een beurt ingevuld.
Als je goed op de foto's kijkt zie je ook dat de tellerstand ook al in de 190dkm zit.
De auto heeft 8 kentekenhouds gehad.
www. M3 register .nl
Wat is er toch een hoop rotzooi te koop in E46 M3 land zeg !!!
Ik zie weinig tot geen mooie maar vooral eerlijke en goede exemplaren meer voorbij komen in dit topic.
Ik zie weinig tot geen mooie maar vooral eerlijke en goede exemplaren meer voorbij komen in dit topic.
Die zijn er wel... De blauwe cabrio van BM-DUB is een exemplaar die ik blind zou durven kopen. De rode van M535 zou ik voor dat geld ook zeker een nadere inspectie geven. En verder kosten echt goede en nette M3's gewoon nog serieus geld. Ik denk dat je onder de 20K niet echt wat fatsoenlijks koopt... 

hallo derk,naar wat voor type m5 ben je op zoek?derkgorter schreef:Hey Erwin,
Ben ik ook! Maar hou ook dit topic een beetje in de gaten, dus vandaar!
Derk