Klokje E36
Klokje E36
Beste bmwliefhebbers,
Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn, maar ik zat vandaag te stoeien met mn klokje, aangezien de tijd afgelopen weekend een uur is teruggezet. Nu is dit me uiteraard niet gelukt, waardoor ik me afvroeg hoe het ook alweer moest. Het gaat om een 318IS uit 1995, en ik heb geen airco. Het is dus gewoon zo'n digitaal scherm met temperatuur/datum/tijd. Iemand enig idee??
Alvast bedankt!
Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn, maar ik zat vandaag te stoeien met mn klokje, aangezien de tijd afgelopen weekend een uur is teruggezet. Nu is dit me uiteraard niet gelukt, waardoor ik me afvroeg hoe het ook alweer moest. Het gaat om een 318IS uit 1995, en ik heb geen airco. Het is dus gewoon zo'n digitaal scherm met temperatuur/datum/tijd. Iemand enig idee??
Alvast bedankt!
Re: Klokje E36
uhr ingedrukt houden , dan links op de obc knopje 100 indrukken dan gaat de tijd voorruit een uu, net zolang drukken totdat de tijd weer goed staat 
Oke bedankt! Ga het zo even proberen.. 
- Denniz0229
dat werkte bij mij weer niet jaapi,
ik moest eerst uhr indrukken tegelijk met set/res tot dat het klokje gaat knipperen.
en daarna kan je hem inderdaad stellen met de 1000/100/10/1
vervolgens weer 1x op set/res om hem weer te locken.
ik moest eerst uhr indrukken tegelijk met set/res tot dat het klokje gaat knipperen.
en daarna kan je hem inderdaad stellen met de 1000/100/10/1
vervolgens weer 1x op set/res om hem weer te locken.
Het is mij toch niet gelukt. Welke knop bedoelen jullie in godsnaam met die 1000/100/10/1? Ik heb alleen deze knopjes:

Gelukt! Ik drukte op de verkeerde knop 
jaap had het over een grote bc
jij hebt die niet
jij hebt die niet
Aha vandaar
het is in ieder geval gelukt, bedankt allemaal!