Wat gebruiken jullie voor navigatietruzen?
Re: Wat gebruiken jullie voor navigatietruzen?
Ik gebruik een Tom tom One.
Waarom?
Ik wou graag breedbeeld (€1900,-) of VDO (€600/700), ziet er natuurlijk wel erg gelikt uit maar aangezien ik weet dat ik deze auto misschien nog maar een jaar heb vond ik het niet waard. Daarom gekozen voor een Tom tom One, ook om de reden dat mijn vader hardloper is en vele wedstrijden moet lopen in verschillende plaatsen en ook geen navi had in de sponsor auto. Maar ga wel proberen (als het budget het toe laat) zorgen dat het wel in de volgende komt.
Waarom?
Ik wou graag breedbeeld (€1900,-) of VDO (€600/700), ziet er natuurlijk wel erg gelikt uit maar aangezien ik weet dat ik deze auto misschien nog maar een jaar heb vond ik het niet waard. Daarom gekozen voor een Tom tom One, ook om de reden dat mijn vader hardloper is en vele wedstrijden moet lopen in verschillende plaatsen en ook geen navi had in de sponsor auto. Maar ga wel proberen (als het budget het toe laat) zorgen dat het wel in de volgende komt.
bmw navi zelf, tomtom go 500 en!! het wegenkaart zelf!! old style..

//.00.-// > /.-////.-///.-
Ik heb de BMW business navi (met pijltjes). Het systeem werkt op zich supergoed met die pijltjes, alleen is het invoeren van een bestemming een heel gehannes en vaak vind ik de gekozen routes ruk. Op plekken waar ik echt onbekend ben vind ik hem wel goed in zijn route bepaling.
Hiervoor gebruikte ik TomTom op mijn PDA. Beviel goed en werkte veel beter dan de business navi.
Oh ja, ik ben nog op zoek naar een kaart die nieuwer is dan 2004, maar ik ga nevernimmernooitniet de belachelijke prijs van de dealer betalen.
Hiervoor gebruikte ik TomTom op mijn PDA. Beviel goed en werkte veel beter dan de business navi.
Oh ja, ik ben nog op zoek naar een kaart die nieuwer is dan 2004, maar ik ga nevernimmernooitniet de belachelijke prijs van de dealer betalen.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
158 euro voor een dvdtje? Voor dat geld koop je een TomTom achtig iets. Ik vind eigenlijk dat BMW gratis updates zou moeten geven. Er is tenslotte al de hoofdprijs betaald voor zo'n navigatiesysteem.330dM schreef:De dealer heeft een speciale aanbieding op dit moment.
Aanbieding
Heb je daar iets aan?
Dat vind ik nou ook! Of gewoon een lagere prijs.
Tom tom heb je pas vanaf €220,-, meende ik
Tom tom heb je pas vanaf €220,-, meende ik
Heb een mobiel apparaat.
Kom best regelmatig op nieuwe adressen, maar zelfs het meest geavanceerde systeem herkent deze plekken soms geeneens (stuk onbebouwd weiland bijvoorbeeld).
Maar in m'n nopjes met dit apparaat: Becker Traffic Assist Highspeed 7934:

rustend op het dashboard en met zuignap aan ruit, ziet er toch heel netjes uit.
Kom best regelmatig op nieuwe adressen, maar zelfs het meest geavanceerde systeem herkent deze plekken soms geeneens (stuk onbebouwd weiland bijvoorbeeld).
Maar in m'n nopjes met dit apparaat: Becker Traffic Assist Highspeed 7934:

rustend op het dashboard en met zuignap aan ruit, ziet er toch heel netjes uit.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Ik heb trouwens ondertussen 2007-2 als kaart
hahaha dat scherm :p
Siemi, waar heb je 2-2007 ergens vandaan? dealer?
Siemi, waar heb je 2-2007 ergens vandaan? dealer?
www. M3 register .nl
Wij hebben deze gewoon:

Niks bijzonders, maar goed ze stuurt ons zonder problemen van A naar B.. Collega's van mijn vader noemen haar Queen Elizabeth.

Niks bijzonders, maar goed ze stuurt ons zonder problemen van A naar B.. Collega's van mijn vader noemen haar Queen Elizabeth.
-
AlpinaDrachten
Ik heb ook deze navi.
Mijn mening is er over verdeeld.

Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die deze hebben

Ik vind dit er namelijk wel super uit zien
Meesten draaien met een 16:9 scherm.
Weet iemand of het ook mogelijk is om een 3d view te hebben met een Mk3 computer?
Of moet je dan zo en zo weer een Mk4 hebben?
Mijn mening is er over verdeeld.

Ik vroeg me af of er ook mensen zijn die deze hebben

Ik vind dit er namelijk wel super uit zien
Meesten draaien met een 16:9 scherm.
Weet iemand of het ook mogelijk is om een 3d view te hebben met een Mk3 computer?
Of moet je dan zo en zo weer een Mk4 hebben?
Ik gebruik Qtek 9100 met Tom Tom en een losse gps muis.
Losse gps muis is irrtant eerlijk gezegd en lekker plek om je telefoon neer te leggen en te kijken heb ik nog niet gevonden.
maargoed aangezien ik altijd verdwaal volgens mijn vriendin ben ik gewoon blij met die tomtom, werkt wel als een zonnetje
Losse gps muis is irrtant eerlijk gezegd en lekker plek om je telefoon neer te leggen en te kijken heb ik nog niet gevonden.
maargoed aangezien ik altijd verdwaal volgens mijn vriendin ben ik gewoon blij met die tomtom, werkt wel als een zonnetje
-
Couper
Ik heb de mio 168 digiwalker, zit aan mn ventilatierooster werkt ideaal, ben nog op zoek naar de nieuwe tomtom hiervoor, iemand!?
Ik gebruik de Tom Tom One Europa. Wij zaten in het weekend regelmatig in het buitenland(Belgie) en door heel nederland met boekingen en dan in de kleinste gehuchten of boerenschuren ergens achteraf in the middle of nowhere. En we gingen ook niet altijd met dezelfde auto dus dit was de ideale oplossing. Je neemt je zuignap mee en de aansteker stekkerding, en je kunt hem meenemen naar de andere auto. Dus dit was een uitkomst. Na ongeveer een jaar begin ik mij wel te irriteren aan dat ding op de voorruit. Misschien in de toekomst zo'n mooie 16:9 net als 330dM of Bertus.
-
Hat330D
tomtom go, zo'n oudewets bolletje met de sd kaart van europa. Werkt goed en zit er alleen in als ik het nodig heb. Origneel 16:9 is me gewoon te duur. Wel mooi maar voor dat geld heb ik wel andere doelen waar ik een beter gevoel bij heb