Raar probleem
-
famlimburg
Raar probleem
Met mijn 316 I compact 2000 het volgende probleem, mijn binnenverlichting gaat SOMS spontaan branden tijdens het rijden, ook al rij ik soms zachtjes achteruit. Het is dezelfde binnenverlichting die gaat branden als ik mijn portieren en kofferbak open doe.
Dynamo spanning is bij draaiende motor 13,9 V. max.
Wie o wie weet hier wat op ??
Dynamo spanning is bij draaiende motor 13,9 V. max.
Wie o wie weet hier wat op ??
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Raar probleem
ook al eens gezien bij een vriend van me,alleen die had het als die moest remmen.
Hij had een loscontact bij zijn remlichten,ook heb eens gehoord dat het mocht baten als je je accu eens losgooide en daarna weer vast zou maken ( maar dit weet ik niet zeker!)
Hij had een loscontact bij zijn remlichten,ook heb eens gehoord dat het mocht baten als je je accu eens losgooide en daarna weer vast zou maken ( maar dit weet ik niet zeker!)
///M-power
- E36 M-Style
-
famlimburg
Ik heb mijn bestuurders deur contact al buiten werking gehad maar zonder resultaat, deze ga ik weer herstellen en zal dat met de passagier zijde ook eens proberen.
Misschien zit de storing wel in de deurschakelaar ???
Misschien zit de storing wel in de deurschakelaar ???
- E36 M-Style
Deur schakelaar vervangen en probleem is waarschijnlijk opgelost.
Had het ook met mijn 320i coupe, maar binnen verlichting bleef constand branden.
Ook bleef het alarm af gaan, omdat de schakelaar het raam (dat kleine stukje naar boven en naar beneden om hem te sluiten)bleef herhalen.
succes!
Had het ook met mijn 320i coupe, maar binnen verlichting bleef constand branden.
Ook bleef het alarm af gaan, omdat de schakelaar het raam (dat kleine stukje naar boven en naar beneden om hem te sluiten)bleef herhalen.
succes!