Elektrische uitzetramen coupe
Elektrische uitzetramen coupe
Ik heb een inbouwset liggen voor een E36 coupé, om de uizetramen -achter ( klapramen ) elektrisch bedienbaar te maken.
Alleen zou ik graag een inbouwhandleiding / aansluitschema willen hebben.
Ik kan deze helaas niet via de BMW dealer krijgen.
Weet iemand of je de middenconsole moet vervangen i.v.m. extra schakeleaars of kun je deze aanpassen?
Ik heb de extra schakelaars, frames, motertjes, aandrijfkabels, kabelboom + relais.
Alleen zou ik graag een inbouwhandleiding / aansluitschema willen hebben.
Ik kan deze helaas niet via de BMW dealer krijgen.
Weet iemand of je de middenconsole moet vervangen i.v.m. extra schakeleaars of kun je deze aanpassen?
Ik heb de extra schakelaars, frames, motertjes, aandrijfkabels, kabelboom + relais.
BMW 323i coupe
-
AtlasTelamon
Re: Elektrische uitzetramen coupe
Ijskoud dremelen? Ik heb anders alleen als tip dat console deel te vervangen waar de uitsparingen al in zitten.
zou zelf gewoon dat van bv een cabrio nemen waar die uitsparingen al in zitten.
Bij een Cabrio zitten er vijf uitsparingen ipv vier...
Je kan een nieuwe keupen bij de dealert, je geluk beproeven op de sloop of MP, ooff aan de slag met een dremel...
Je kan een nieuwe keupen bij de dealert, je geluk beproeven op de sloop of MP, ooff aan de slag met een dremel...
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R
Bij een sedan heb je er ook 5 ipv 4.
Middelste knoppie is niets.
Middelste knoppie is niets.
welk middelste knopje ?...dat is toch om de achterramen op het kinderslot te zetten .... 
-
AtlasTelamon
Bij mij is dit idd de lock op de achterste ramen.
Kan iemand mij ook helpen aan de inbouwhandleiding / aansluitschema?
Ik zoek inderdaad een middenconsole v.e.sedan/ 4 schakelaars voor raambediening...
Ik zoek inderdaad een middenconsole v.e.sedan/ 4 schakelaars voor raambediening...
BMW 323i coupe
De middenconsole kun je eventueel zelf wel aanpassen. Gewoon een gat erin boren en een beetje uithollen lijkt me zo. Dat moet toch wel te doen zijn met een dremel of dergelijke. Kabels liggen er waarschijnlijk nog niet! Wel weet ik dat iemand op bmwfan.nl dit ooit zelf heeft ingebouwd. Daar zijn ook foto's te vinden maar ik kan het zo snel niet terug vinden.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..