Vervangen achterlichten
-
bam
Vervangen achterlichten
Hi,
Ik heb pas een 2e hands BMW gekocht en wil de achterlichten vervangen en weet niet hoe dat gaat. Kan iemand mij vertellen hoe dat gaat??
Groet,
bam
Ik heb pas een 2e hands BMW gekocht en wil de achterlichten vervangen en weet niet hoe dat gaat. Kan iemand mij vertellen hoe dat gaat??
Groet,
bam
- largeproject
- Contacteer:
Re: Vervangen achterlichten
Wat wil je horen. :?
Dat je de bekleding los moeten halen :? ,zwarte kappen achterop de lampen deraf moet klicken :? ,en dan vervolgens de moeren los moet draaien die de lampen op zijn plaats moet houden. :?
Zo moeilijk is dat niet.
Dat je de bekleding los moeten halen :? ,zwarte kappen achterop de lampen deraf moet klicken :? ,en dan vervolgens de moeren los moet draaien die de lampen op zijn plaats moet houden. :?
Zo moeilijk is dat niet.
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=866Mini schreef:is er al iemand met een duidelijke DIY
TADAA
- largeproject
- Contacteer:
[quote="Mini"][/quote]
Tja,ik ben van menig als je zo iets simpels niet weet hoe dat zit, je der beter af kunt blijven voordat je meer kapot maakt dan je lief is.
Kan natuurlijk ook zijn omdat ik monteur ben en dit soort als van zelfsprekend vind.
Tja,ik ben van menig als je zo iets simpels niet weet hoe dat zit, je der beter af kunt blijven voordat je meer kapot maakt dan je lief is.
Kan natuurlijk ook zijn omdat ik monteur ben en dit soort als van zelfsprekend vind.
ik heb precies het zelfde gedaan. alleen nu brand er binnen een lampje van me linker achterlicht. moet hij nu gereset worden wil ik dat dat lampje niet meer brand?
mvg
mvg
Bie Em Dabbel Joe
- Dutch Delight
Stekkers controleren of nieuw lampje erin

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
heb de stekkers al gecontroleerd.. alles zit goed, het lampje wat erin zit werkt wel gewoon goed maar ik zal wel proberen een nieuw lampje erin te doen mischien helpt dat dan.MPower72 schreef:Stekkers controleren of nieuw lampje erin
bedankt !
Bie Em Dabbel Joe
- largeproject
- Contacteer:
hawal schreef:ik heb precies het zelfde gedaan. alleen nu brand er binnen een lampje van me linker achterlicht. moet hij nu gereset worden wil ik dat dat lampje niet meer brand?
mvg
Nee,tis in principe plug and play,waarschijnlijk brand der toch een lampje niet dan.
Kan ook een lampje van de nummerbord verlichting zijn heb ik zelf ook gehad 
320I E46 Sedan '99.

BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban