Deursensor
- Denniz0229
Deursensor
beste mensen,
ik heb sinds kort een probleem met me deursensor, oftewel het raam gaat niet meer omhoog/omlaag bij openen v/d deur.
dus ik meteen naar de deursensor te kijken, maar op de een of andere manier zit hij niet in me deurvanger.
daarna dus maar deurpaneel er af, en bij me slot kijken, hier lopen wel 2 aparte draadjes (dus niet via de unit) richting me slot.
gezien ik geen zin om me hele slot los te halen voordat ik weet of daar het probleem wel zit, dacht ik dat hier iemand vast wel weet hoe het zit.
hier staan ook ongeveer 4 microswitches omschreven. alleen ik heb geen flauw idee welke ik zou moeten hebben.
kan iemand me verdere info geven? het is een 93' cabrio
en ik heb al met contactslotspray etc gespoten, maar dit helpt niet.
alvast bedankt
ik heb sinds kort een probleem met me deursensor, oftewel het raam gaat niet meer omhoog/omlaag bij openen v/d deur.
dus ik meteen naar de deursensor te kijken, maar op de een of andere manier zit hij niet in me deurvanger.
daarna dus maar deurpaneel er af, en bij me slot kijken, hier lopen wel 2 aparte draadjes (dus niet via de unit) richting me slot.
gezien ik geen zin om me hele slot los te halen voordat ik weet of daar het probleem wel zit, dacht ik dat hier iemand vast wel weet hoe het zit.
hier staan ook ongeveer 4 microswitches omschreven. alleen ik heb geen flauw idee welke ik zou moeten hebben.
kan iemand me verdere info geven? het is een 93' cabrio
en ik heb al met contactslotspray etc gespoten, maar dit helpt niet.
alvast bedankt
- Denniz0229
Re: Deursensor
een tip gehad van ThCB33R via PM, heb dit nagekeken, maar helaas was dit niet het probleem.
iemand een idee welke microswitch ik moet hebben? dan kan ik deze voor het weekend nog bestellen
iemand een idee welke microswitch ik moet hebben? dan kan ik deze voor het weekend nog bestellen
Ik dacht dat de microswitch juist wel in de slotvanger zat? Heb er eens een filmpje van gemaakt, staat op youtube ergens tussen denk ik?

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
- Denniz0229
ja dat dacht ik ook, maar gezien het daar vrij duidelijk te zien, weet ik zeer zeker dat hij daar niet in zit.
dus hij moet ergens anders zitten, want ze hebben het in het verleden wel gedaan.
en rechts werkt nog als ik het raam zachtjes naar binnen trek, dan schuift het raam stukje naar beneden en als je hem dan los laat schiet hij weer omhoog.
dus hij moet ergens anders zitten, want ze hebben het in het verleden wel gedaan.
en rechts werkt nog als ik het raam zachtjes naar binnen trek, dan schuift het raam stukje naar beneden en als je hem dan los laat schiet hij weer omhoog.
- Denniz0229
laat maar, heb het al gevonden.
http://www.frankies-bmw.com/3series/diy ... switch.php
hij zit dus wel bij me slot.
http://www.frankies-bmw.com/3series/diy ... switch.php
hij zit dus wel bij me slot.
-
ThCB33R
ja sorry deniz0229 ,...
een mens kan zich vergissen ....
in iedergeval blij dat je het gevonden heb ,kan je het probleem oplossen

een mens kan zich vergissen ....
in iedergeval blij dat je het gevonden heb ,kan je het probleem oplossen

Laatst gewijzigd door ThCB33R op 14 jul 2011, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Denniz0229
oh geen excuus nodig hoor, dingen checken om het probleem te zoeken is alleen maar goed.
ben allang blij dat je hielp met meedenken
ben allang blij dat je hielp met meedenken