Lederen stuur en pookknop
Lederen stuur en pookknop
Weet iemand misschien hoe je het leer op je stuur en je versnellingspook weer op kunt halen. Dit gaat op den duur namelijk een beetje slijtage plekken tonen. Dit zou ik willen opfrissen, maar weet niet echt waarmee.
330ci Silverstone
Re: Lederen stuur en pookknop
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
Griffendahl
Correct me if I'm wrong, maar de meeste producten mag je niet zo maar op het stuur gebruiken... Ivm de grip die je moet houden op je stuur... Let daar in ieder geval wel even op.
- Dutch Delight
Idd je stuur moet je eerst gewoon afnemen met een licht sopje. Geen spul wat glad maakt iig. lederlotion kun je gebruiken, maar laat het lang intrekken.
Voor je leder kun je ook goed de BMW-lotion gebruiken, ik gebruik deze zelf ook (even niet meguairs hehe) en behandel het leer om de 2 maanden.
Je kan voor je pookhoes al is t erg versleten, ook een nieuwe bestellen bij de dealer, waarbij je kan kiezen voor echt leder of imi maar de kosten zijn maar een paar tientjes.
Voor je leder kun je ook goed de BMW-lotion gebruiken, ik gebruik deze zelf ook (even niet meguairs hehe) en behandel het leer om de 2 maanden.
Je kan voor je pookhoes al is t erg versleten, ook een nieuwe bestellen bij de dealer, waarbij je kan kiezen voor echt leder of imi maar de kosten zijn maar een paar tientjes.

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
-
Mac
idd: 50 euriMPower72 schreef:maar de kosten zijn maar een paar tientjes.
Ok, ik ga dan maar eens met de lederlotion aan de slag. Ik hoop dat de slijtplekken wat minder zullen worden. Anders misschien maar eens kijken voor een nieuwe pook.
330ci Silverstone