E91

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Bert81

E91

Bericht door Bert81 » 08 jun 2011, 08:55

Wat vinden jullie hiervan?
http://nl.kapaza.be/antwerpen/bmw-3-e91 ... 329072.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn er zaken waar ik moet op letten?
Onderdelen die aan die kilometerstand misschien best al eens vervangen zouden zijn.

Alvast bedankt voor de tips en bevindingen.

PS: Ik vermoed ook dat een zwarte auto niet zo onderhoudsvriendelijk is ivm het afwassen, of valt dit nog mee?

thamoosio

Re: E91

Bericht door thamoosio » 08 jun 2011, 20:57

Hi Bert,

Ziet er erg goed uit zeg! Pracht auto.. Ik ben niet zo goed met Belgische prijzen, die liggen zoveel lager in vergelijk met NL, daar kan ik niets over zeggen. Enige dingen die ik kan aangeven;
- Controleer (optisch) of het blok 'droog' is. Dus geen olie lekt of zweet. Dit is geen kwaal van deze auto's ofzo, maar het kan gebeuren en je bent flink de klos als het je overkomt.
- Controleer bij de dealer die de auto onderhouden heeft of er bepaalde zaken zijn vervangen of dat er opmerkelijke zaken te vermelden zijn. Ik heb hier destijds een zeer goed gevoel aan overgehouden bij de aanschaf van mijn auto.
- De auto staat op winterbanden.. Zijn er ook zomerbanden/velgen? Zo niet, hou rekening met die extra kosten.
- Een zwarte auto is juist fantastisch te poetsen. Het is waar dat het lijkt alsof hij sneller vies is, en dat krasjes ook sneller zichtbaar zijn, maar als je van plan bent meer te doen dan de wasstraat (krasstraat) maar echt GOED wassen (detailen) dan is een zwarte auto juist heerlijk.

Maar nogmaals, zo op het oog; fantastische auto..

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Techniek”