centrale vergrendeling

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
harlyspuitje

centrale vergrendeling

Bericht door harlyspuitje » 21 apr 2011, 17:37

hallo....ik heb sinds enige tijd geen werkende cv meer...weet iemand hoe je deze moet demonteren?heb de bekleding dr af maar je komt er moeilijk bij??
had al de module losgekoppelt maar dan dan blijven alsnog de achterdeuren gesloten.......en dat is apk afkeurpunt......ik heb met spoed hulp nodig want ik kom dr niet uit!!!!!
daarom wil ik nu meteen van alle ellende af zijn en alle motortjes eruit halen...........iemand die me helpen kan?alle raad is welkom!!!!

orkano

Re: centrale vergrendeling

Bericht door orkano » 21 apr 2011, 18:31

Als ik jou was ging ik gewoon de bekabeling na. Meeste tijd knikken die kabels kapot bij de achterklep. Als die goed zijn, dan even de achterbank eruit halen (gaat heel makkelijk). Daar lopen ook kabels van de CV. Deze kabels lopen tot de voetruimte van de bestuurderszijde. Om bij deze kabels te komen, moet de bestuurdersstoel eruit en vloerbekleding gedeeltelijk eruit. En vanaf de voetruimte lopen de kabels weer naar de CV-module, welke zich aan de passagierzijde bevindt achter de dashboardkastje.

Bekabeling bij de deuren gaan niet vlug kapot. Misschien is ook de cv module niet goed?

harlyspuitje

Bericht door harlyspuitje » 21 apr 2011, 19:01

dank je vo de snelle reactie!!! module die moet ik nog omwisselen,had al een andere geprobeerd ma toen had ik nog een kabelbreuk bij de koffer,die is nu gemaakt,..morge nog ns op de sloop kijken voor andere module.........bij de deuren kan ik me ook niet voorstellen.......beweegt nauwelijks..........hoop op module....als dat t niet is kom k alles druit aan t slopen.....weet je hoe je de motortjes eruit kunt krijgen?

merijn3

Bericht door merijn3 » 21 apr 2011, 22:22

vorige week bij me broer ingebouwd. van het ene op het andere moment deed de module niks meer. op de sloop een andere gehaald nu doet die het weer :)
BMW E36 M3 3.0 Coupe

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”