- auto gaat op contact, alle dashboard lampjes branden, lichten werken, radio doet het noem het maar op.
- bij het daadwerkelijk omdraaien van de sleutel om te starten, ( de stand welke terugschiet wanneer er eenmaal gestart is ) gebeurt er helemaal niks, geen tik of klik onder de motorkap te horen, en startmotor draait dus niet rond..
De enige bijzonderheid hierbij is dat ik tussen aankomen en ( poging tot ) vertrekken de 18 knops OBC voorzien heb van voeding, aarde en knop verlichting. verder niets gewijzigd, heb de zekering van de klok/OBC (10A) er ook uit gehad, maar sowieso is deze voeding niet beïnvloedbaar op het wel of niet starten van de auto, de OBC is verder nergens nog op aangesloten, dus die heeft ook niks te vertellen.
Is de auto in deze staat uit te lezen, en heeft dat zin ? ik heb de auto wel eens eerder weggebracht met dit euvel, en heeft me toen 100 euro gekost, misschien was dat wel alleen de computer resetten en klaar, de oorzaak die mij toen verteld was, was ''een beetje vocht ergens''.
De enige opmerking die uit de motor ruimte is om de 5 seconden een tik, binnen in de auto klinkt het alsof het uit het dash komt, volgens mij ook de locatie van de DME ?
Wat ik ook kan vertellen is dat het starten ook niet altijd even soepel meer verliep, startmotor misschien toch overleden ?
ik hoop dat jullie iets weten jongens !
Alvast bedankt, en was mooi zondag