Problemen waren de interieurkabebloom welke verknipt was en een aftermarket alarm op zat.
Alles is nu verwijderd en een compleet nieuwe (2ehands) kabelboom geplaatst welke origineel en niet bewerkt is.
Nu heb ik vandaag geprobeert te starten maar dat deed het dus niet.
- Dashbordlampjes en tellerbaklampjes gaan aan
- Brandstofpomp hoor je niet bij het draaien van je sleutel
- Startmotor start ook niet bij draaien van je sleutel
Betreft model 1993 dus als het goed is zonder startonderbreker.
Wat ik nog ga proberen is alle massa aansluitingen na lopen of die genoeg stroom krijgen. Ik denk dat de laatste massa kabel thv achterbank bestuurderskant niet goed zit want als ik mijn alarmlichten aan doe gaan ze achter niet knipperen. Dit kan betekenen dat hij dus geen stroom krijgt waardoor de brandstofpomp ook nooit zal aanslaan. KLOPT DIT?
Het kan zijn dat de accu te zwak is geworden (staat al 3 maanden stil). KLOPT DIT?
Wat ik ook graag wil weten is of je de startmotor wel moet horen ongeacht of de brandstofpomp werkt? Ik denk namelijk dat er misschien een startonderbreker in de nieuwe kabelboom (model 1994) zit verwerkt. De sleutels en sloten behoren niet bij de nieuwe kabelboom. KLOPT DIT?
Tot slot: is het zo dat als de brandstofpomp niet goed aangesloten is (geen stroom krijgen) dat de startmotor ook niet zal aanslaan? of staat dit los van elkaar (lijkt mij wel). KLOPT DIT?
Wie o wie heeft tips of adviezen voor mij?