Achterbumper 4cil / 6cil
Achterbumper 4cil / 6cil
Bij een E36 coupe uit 95 is volgens mij het verschil tussen de achterbumper van een 4-cilinder een 6-cilinder dat de 6il een breder gat heeft voor de dubbele pijp toch? Maar ik neem aan dat het wel gewoon past op een 4cil, alleen staat het wat raar omdat er meer ruimte is.
En nog een vraag: de einddemper van een 6cil kan die zo onder een 4cil gedaan worden?
En nog een vraag: de einddemper van een 6cil kan die zo onder een 4cil gedaan worden?
-
BMWE39FREAK
Re: Achterbumper 4cil / 6cil
Achterbumpers zijn gewoon uit te wisselen..
De achterste onderste stuk kun je eraf halen en deze wisselen met 1 die een andere uitsparing heeft..
Ditr doe je door aan de uiteinden onder de strip de plasic dopjes los te drukken en dan met wrikken de strip naar je toe trekken..
Deze zit namelijk over de gehele breedte aan de boven kant erin geklikt..
Succes ermee
Greetz
De achterste onderste stuk kun je eraf halen en deze wisselen met 1 die een andere uitsparing heeft..
Ditr doe je door aan de uiteinden onder de strip de plasic dopjes los te drukken en dan met wrikken de strip naar je toe trekken..
Deze zit namelijk over de gehele breedte aan de boven kant erin geklikt..
Succes ermee
Greetz
BMW L.A.CarParts
Voor diverse E34 ,E36,Z3,E39 en E46 Onderdelen
Voor diverse E34 ,E36,Z3,E39 en E46 Onderdelen
Bedankt!
320i misschien, 323i, 325i, 328i en M3 3.0/3.2 sowieso niet,omdat daarbij 2 pijpen van voor naar achter lopen, 320i 1 pijp.Yoshiii schreef:En nog een vraag: de einddemper van een 6cil kan die zo onder een 4cil gedaan worden?
Maar ik denk dat het je eerder gaat om de dubbele pijpen, en die heeft een 320i fabriek af nu eenmaal niet. Je kan dus zoeken naar een demper voor een 316i of 318i(s) met dubbele sierstukken, of zoals een ander hier op het forum een OEM e46 demper monteren, die zul je wel aan moeten passen, maar deze kanten kun je op
320, 323 allebei enkelpijps, wel groter diameter dan die van 316/318
Klopt ja, Oem dubbelpijps uitlaat zit er dus niet in. 
Hmmm oh ik dacht alle 6 cilinders een dubbele pijp. Maar een dubbele pijp van een 325 / 328 etc. past dus niet zomaar op een 318is ?
Niet zomaar nee, uiteraard is alles te maken met was laswerk
-- Houdoe wanne --