Stoelverwarming en elek. stoelen

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
largeproject
Contacteer:

Re: Stoelverwarming en elek. stoelen

Bericht door largeproject » 13 mar 2008, 19:31

dpower717 schreef:je asc werkt niet met die unit, zelfde aansluiting alleen een pin minder, heb hem dus aangezet en kan dus ook niet meer uit..... ik zet hem ook nooit uit ook dus is niet nodig maar had leuker geweest alstie het wel gedaan had.

Uit moet ie wel kunnen,als ik een rondje ga ringen. 8)
Laatst weg geweest bij een natte ring was ie bij elke bocht aan branden :P ,dacht straks brand het lampje nog door(was gelukkig een led).

dpower717

Bericht door dpower717 » 14 mar 2008, 08:36

@ mike,

heb je wel die platte kabelboom nodig, en zo ver ben ik nog niet.
Weet ondertussen dattie op pin 22 moet zitten (de groen/gele kabel)
BMW is a pleasure that you never can measure

Arthurtje

Bericht door Arthurtje » 08 mei 2008, 12:14

Nou ik heb mijn oude half alcantara sport banken, ingeruild voor zwarte vollederen Sport banken, nieuwe zijn wel electrisch en beschikken over stoelverwarming. (Oude dus niet)

Gisteren ingebouwd en idd, stoelen werken niet electrisch.

Dus hou jullie op de hoogte, hoe ik dit alles ga oplossen...

PS: Dit is mijn eerste bericht, zal zodra ik wat foto's heb, mijzelf ook netjes voorstellen :)

Gr. Arthur

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 08 mei 2008, 17:53

Ik heb begrepen dat dat alles behalve een makkelijke ombouw is. Dus ik wens je veel succes :)

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 08 mei 2008, 20:12

Griffendahl schreef:Ik heb begrepen dat dat alles behalve een makkelijke ombouw is. Dus ik wens je veel succes :)

Valt wel mee.je kunt het via een knoppenbalk aansturen of je koopt 2 aparte stoelverwarmings schakelaars,die overigens erg prijzig zijn.(dacht iets van 72€ ex stuk) -_-

Heb de mijn nog steeds niet ingebouw(had een knoppenbalk met dsc derop,inmiddels wel de goeie met asc),maar via het electrische schema kom je een heel eind. :)
Wil alleen nog de goede stekkers hebben,zodat ik hem ook orgineel kan aansluiten in de zekeringen kast.
Alleen zijn der tig verschillende stekkers. :(

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 08 mei 2008, 20:34

Ik bedoelde eigenlijk meer de ombouw van handmatig te verstellen stoelen naar elektrisch verstelbaar. Auto Spin bouwt vaak een volleren elektrisch setje om naar handmatig verstelbaar omdat in die gevallen een stuk makkelijker te plaatsen is.

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 08 mei 2008, 21:15

Griffendahl schreef:Ik bedoelde eigenlijk meer de ombouw van handmatig te verstellen stoelen naar elektrisch verstelbaar. Auto Spin bouwt vaak een volleren elektrisch setje om naar handmatig verstelbaar omdat in die gevallen een stuk makkelijker te plaatsen is.

Ohw :P

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”