uitlaatgassen
-
roaddevil
uitlaatgassen
Als ik in de file of voor een stoplicht sta ruik ik uitlaatgassen in de auto. Het lijkt via de luchtroosters naar binnen te komen. Dat het van mijn voorganger komt lijkt me erg sterk dus denk toch uit mijn eigen auto.
Als je eventjes stil staat wil het nog wel maar als je langer stil staat dan is de stank van de uitlaatgassen echt ondraagelijk dat ik mijn raam los moet doen. ;(
Wie heeft hier ook ervaring mee
Als je eventjes stil staat wil het nog wel maar als je langer stil staat dan is de stank van de uitlaatgassen echt ondraagelijk dat ik mijn raam los moet doen. ;(
Wie heeft hier ook ervaring mee
-
Mac
Re: uitlaatgassen
Ik heb ooit een vergelijkbaar probleem gehad alleen niet met een BMW, maar met een Golf II. Bij mij was toen het uitlaatspruitstuk gescheurd. Daarnaast kan het natuurlijk ook zo zijn dat je uitlaat vlak bij het blok lek is.
-
roaddevil
dan zal ik is goed moeten kijken of er iets gescheurd is maar dat zal wel lastig worden met al die kappen over de motor
-
AnCo
Het is ook mogelijk dat je blok of de versnellingsbak af en toe een drupje olie op de uitlaat of spruitstuk lekt.
Als je stilstaat walmt dit omhoog.
-
Mac
Dan ruik je verbrande olie in de auto (met dezelfde Golf dit ook gehad :? ). Anders ruik je echt uitlaatgas. Verschil ruik en merk je wel!AnCo schreef:Het is ook mogelijk dat je blok of de versnellingsbak af en toe een drupje olie op de uitlaat of spruitstuk lekt.
Inderdaad snel controleren op lekken. Als je er bij kunt komen kun je het proberen met een stukje wc-papier ofzo er vlakbij houden en dan kijken of het 'wappert'.
Kan een gescheurd spruitstuk zijn, maar ook gewoon een lekkende pakking ofzo. Ook APK afkeur trouwens....
Kan een gescheurd spruitstuk zijn, maar ook gewoon een lekkende pakking ofzo. Ook APK afkeur trouwens....
www. M3 register .nl
-
roaddevil
ik heb gister ff na gevraagd bij een garage en die zei dat er waarschijnlijk bij de katelysator een scheur erin zat dit grapje gaat nij 250 euro kosten ;(