achterklep
Re: achterklep
Ik heb in de onderdelen lijst gekken en het onderdeel nummer van een achterklep coupé is 41628119768 en dat van een cabrio is 41628184144 dus dan zal er op een of andere manier wel verschil in zitten. En dan zit er ook nog verschil in prijs die van cabrio is goedkoper en dan is er ook nog een uitvoering met derde remlicht
dat zuigt.... ik heb een achterklep in de juiste kleur gevonden voor 50 eur... alleen is van een coupe.... even doorzoeken dus
[E36] 325i Cabrio
Achterklep van een coupe is langer en iets smaller.
Huidig: E46 330Ci cabriolet / S1000R
ok, nou, mocht iemand tegen een achterklep van een cabrio aanlopen... liefst met 3e remlicht en/of mauritius blauw... houd ik me zeer aanbevolen... mijn huidige klep zit met ductape dicht 
[E36] 325i Cabrio
Al op marktplaats etc gesnuffeld? Worden regelmatig cabrio's in onderdelen aangeboden.
ja uiteraard... ik heb tot nu toe 1 cabrio achterklep gevonden met 3e remlicht.... maar is in Berlijn en de verkeerde kleur....
[E36] 325i Cabrio
Hmmm, op ebay werd je er een tijd geleden mee doodgegooid. Misschien verkeerd gezocht? De oosterburen noemen bougies ook zundkersen 
ik heb gezocht op
e36 heckklappe
e36 heckdeckel
e36 kofferdeckel
e36 kofferraumdeckel
krijg wel een stuk of 15 cabrio kleppen, maar allemaal verkeerde kleur en dus maar 1 met 3e remlicht... ik vind het zo zonde om er nu 1 te kopen zonder 3e remlicht en dan later weer upgraden...
e36 heckklappe
e36 heckdeckel
e36 kofferdeckel
e36 kofferraumdeckel
krijg wel een stuk of 15 cabrio kleppen, maar allemaal verkeerde kleur en dus maar 1 met 3e remlicht... ik vind het zo zonde om er nu 1 te kopen zonder 3e remlicht en dan later weer upgraden...
[E36] 325i Cabrio
Hecktür al geprobeerd? met of zonder de puntjes op de u
EDIT: Never mind, ook geen bingo hiermee... ;(
EDIT: Never mind, ook geen bingo hiermee... ;(