Roestende chromen raamlijsten

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
MaartenBakelaar

Roestende chromen raamlijsten

Bericht door MaartenBakelaar » 06 mar 2008, 21:30

Ik heb last van roestende raamlijsten. Het zijn kleine plekjes dicht tegen het raam.
Toevallig sprak ik vandaag iemand die ook een e46 heeft met hetzelfde probleem. Als ik een beetje rond-google is er niets over te vinden, ook hiet op de site niet.

Hebben jullie daar geen last van?

Als ik het goed heb zit er 6 jaar roestgarantie op een BMW.

Gebruikersavatar
Hennep
Berichten: 3445
Lid geworden op: 18 sep 2007, 14:40
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Re: Roestende chromen raamlijsten

Bericht door Hennep » 06 mar 2008, 22:40

Hier heb ik nog niet van gehoord. Ben benieuwd of er iemand is met ervaring.

MaartenBakelaar

Re: Roestende chromen raamlijsten

Bericht door MaartenBakelaar » 06 mar 2008, 23:01

Ik ben morgen bij de dealer (nieuw wiellager), dan zal ik er eens naar vragen.

MaartenBakelaar

Re: Roestende chromen raamlijsten

Bericht door MaartenBakelaar » 07 mar 2008, 16:37

De dealer had er nog nooit van gehoord maar ziet het zelf ook.
Staat genoteerd en bij de volgende beurt, over een paar weken, gaan ze eraf. Klasse dealer! (de auto is daar niet gekocht)

Griffendahl

Re: Roestende chromen raamlijsten

Bericht door Griffendahl » 09 mar 2008, 10:58

Bij hoogglans lijsten horen ook hoogglans raamstijlen he... Anders lijkt het net standaard :)

MaartenBakelaar

Re: Roestende chromen raamlijsten

Bericht door MaartenBakelaar » 10 mar 2008, 08:42

330dM
Ik weet niet wat voor kleur je hebt, maar is hoogglans lijsten nog een idee als je toch bezig bent

Griffendahl
Bij hoogglans lijsten horen ook hoogglans raamstijlen he... Anders lijkt het net standaard
Ik begrijp, denk ik, niet goed wat jullie bedoelen (voorbeeld?) De auto smaragdzwart metallic en de raamlijsten zijn verchroomd.
Het chroom is best mooi, alleen de raamstijlen zijn kunststof, dat is wat minder. Behalve als je het net met trim-detailer hebt bewerkt.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”