cruise control
cruise control
Hallo,
zonet heb ik een 320d gekocht, maar dit zonder cruise control
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit nadien in te bouwen ?
Zo ja, wat zou me dit ongeveer kosten en wat heb ik er allemaal voor nodig ?
MVG
Jens
zonet heb ik een 320d gekocht, maar dit zonder cruise control
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit nadien in te bouwen ?
Zo ja, wat zou me dit ongeveer kosten en wat heb ik er allemaal voor nodig ?
MVG
Jens
Re: cruise control
Dag Jens,
Ben blij dat we weer een bmwrijder erbij hebben, echter hebben wij een heel mooi voorstel topic!
Er zijn mensen die er ervaringen mee hebben met het inbouwen van CC dus daar zal je binnenkort wel een antwoord op krijgen, maar was het niet handiger geweest om een auto te kopen met CC?
Gr Tan
Ben blij dat we weer een bmwrijder erbij hebben, echter hebben wij een heel mooi voorstel topic!
Er zijn mensen die er ervaringen mee hebben met het inbouwen van CC dus daar zal je binnenkort wel een antwoord op krijgen, maar was het niet handiger geweest om een auto te kopen met CC?
Gr Tan
Volgens mij is er bij de dealer voor een 320d een retrofit set te koop. De 320d heeft al het juiste gaspedaal dus is het geloof ik niet een enorm ingewikkelde inbouw.
wat voor een stuur heb je? 4 spaaks zonder knoppen of 3 spaaks zonder knoppen?
Bij een 4 spaaks heb je een nieuwe airbag + knoppen nodig en bij een 3 spaaks alleen een setje knoppen.
Voor beide sturen heb je een retrofit kabelsetje nodig die je bij bimmerparts kunt bestellen. Inbouwen is echt simpel. Mocht je op zoek zijn naar een 4 spaaks stuur met knoppen dan heb ik er nog wel 1 voor je mits je een 2001+ model hebt.
Bij een 4 spaaks heb je een nieuwe airbag + knoppen nodig en bij een 3 spaaks alleen een setje knoppen.
Voor beide sturen heb je een retrofit kabelsetje nodig die je bij bimmerparts kunt bestellen. Inbouwen is echt simpel. Mocht je op zoek zijn naar een 4 spaaks stuur met knoppen dan heb ik er nog wel 1 voor je mits je een 2001+ model hebt.
OEM wordt overgewaardeerd
| Mijn hok

hallo,
Heb een 3 spaaksstuur met alle knoppen voor oa radio, telefoon, ...
Goedenavond,
Als het goed is heeft uw al cruisecontrol erop zitten ? Mits de stuur niet later erop is gezet ?
Als het goed is heeft uw al cruisecontrol erop zitten ? Mits de stuur niet later erop is gezet ?
BMW Bayerische Motoren Werke
Als je het stuur al wel hebt maar nog geen cruise control dan is offirekid schreef:hallo,
a) er een fout in je auto waardoor cruise control uitgeschakeld is
b) iemand heeft het stuur geplaatst maar nooit het kabeltje voor cruise control getrokken.
TOPPeet schreef: Als je dit type stuur hebt zou je al cruise control moeten hebben [s]mits[/s] tenzij het later is gemonteerd.
Laatst gewijzigd door kaasplank op 21 dec 2010, 10:17, 2 keer totaal gewijzigd.
OEM wordt overgewaardeerd
| Mijn hok

Hallo,
Als je dit type stuur hebt zou je al cruise control moeten hebben mits het later is gemonteerd.
Dit is te controleren door de bekabeling na te gaan.
Zie PDF:http://gren.ru/docs/e46%20-%20MFSW-Retrofit.pdf
Gr,Peet
Als je dit type stuur hebt zou je al cruise control moeten hebben mits het later is gemonteerd.

Zie PDF:http://gren.ru/docs/e46%20-%20MFSW-Retrofit.pdf
Gr,Peet
E92 335i 440Pk 580Nm
hallo
zie deze pic, zo'n stuur heb ik (ongeveer denk ik toch :p). http://pic80.picturetrail.com/VOL949/39 ... 481057.jpg
Heb pijltje omhoog + omlaag voor de bediening van radio, dan knopje om te veranderen van 'source' op de radio en dan een knopje om de binnenlucht te laten circuleren.
Links staat dan volume + en - en dan 2 knopjes voor de telefoon...
Help ?
MVG
Jens
zie deze pic, zo'n stuur heb ik (ongeveer denk ik toch :p). http://pic80.picturetrail.com/VOL949/39 ... 481057.jpg
Heb pijltje omhoog + omlaag voor de bediening van radio, dan knopje om te veranderen van 'source' op de radio en dan een knopje om de binnenlucht te laten circuleren.
Links staat dan volume + en - en dan 2 knopjes voor de telefoon...
Help ?
MVG
Jens
Die foto is van een E90.
Als je zelf ook een E90 hebt (vanaf 2005) dan is de cruise control een ander verhaal, die zit bij deze modellen namelijk niet meer op het stuur
Als je zelf ook een E90 hebt (vanaf 2005) dan is de cruise control een ander verhaal, die zit bij deze modellen namelijk niet meer op het stuur

www. M3 register .nl
hallo,
ik heb een bmw van het jaar 2005 (denk 6de of 9de maand), is dit dan geen e46 ?
MVG
Jens
ik heb een bmw van het jaar 2005 (denk 6de of 9de maand), is dit dan geen e46 ?
MVG
Jens
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
^^^E46

^^^E90

Is inderdaad met de nieuwe neus zoals onderste foto... maar omdat ik dacht dat een e90 pas begon vanaf 2006 vond ik het al raar dat ik een e46 dacht te hebben...
dus zal ik hier niet meer terecht kunnen met mijn vraagjes ?
dus zal ik hier niet meer terecht kunnen met mijn vraagjes ?
Wellicht is het geimporteerde uit Duitsland.
Daar schijnt vaker geen CC in te zitten (zoals bij mijn BMW)
Daar schijnt vaker geen CC in te zitten (zoals bij mijn BMW)