Op aanraden open ik hier ook een showroom waarin ik eventuele updates foto's enz op zal vermelden.
Allereerst iets over de BMW coupe
Het betreft een Bmw coupe 318 ci executive uit het bouwjaar 2000. Tot dusver is deze bmw voorzien van de volgende (standaard)opties:
* Elektrisch zonnenscherm
* Klasse 3 alarm
* Cd speler (front lader )
* Stuurbediening
* Elektrische ramen voor + achter
* Cruise control
* Climate control
Uiteraard heeft een ieder zo zijn wensen en dus liggen er nog veranderingen in het verschiet.
* Bmw M5 velgen ( Update done )
* Angel eyes met lens en xenon ( Update done )
* Led achterverlichting
Foto's tijdens de proefrit
Voorzijde Bmw
- Spoiler: Laat zien
Na een beetje speurwerk op het geweldige internet een setje Oem xenonlampen kunnen bemachigen. Deze zijn er uiteraard de zelfde dag nog ingegaan

Zo vandaag me eerste Mequiars poetsbeurt gedaan. Ik heb nog niet zoveel spullen van dit topmerk maar je moet ergens beginnen. Helaas was het net iets te donker voor echt mooie foto's maar wilde jullie deze foto's toch niet onthouden.
Linkervoorzijde
Vorige week een mooie set M5 velgen overgenomen van een forumlid en deze vandaag even laten voorzien van Dunlop Sport S9000 225x40xR18.
Na de plaatsing van de velgen was het resultaat meteen zichtbaar. Vooral als je standaard Bmw staal gewend bent

Helaas ben ik nog niet toegekomen aan het nemen van een mooie foto's, maar heb toch nog een foto uit het raam geschoten om alvast even een voorproefje te geven. Wil alleen de voorzijde nog iets lager hebben zodat hij mooi gelijk staat. Maar dat is voor latere zorg
Toch nog maar even twee foto's erbij geschoten

Deze maand weer een mod toegevoegd aan het lijstje te weten de Led achterlichten.
Plaatse van de lampen was niet zoveel moeite maar een geschikte plek vinden voor die weerstanden wel

Het is uiteindelijk allemaal netjes geworden hieronder een paar foto's van het resultaat
Zijaanzicht
Achteraanzicht
Beste Bmwliefhebber,
Na een stille periode van mijn zijde toch maar weer een bericht op dit mooie forum. Uiteraard heb ik stiekum wel meegelezen op de achtergrond

Nu weer zo strak als een blok op de weg genieten voor mij dus.
Nu het mooie weer zich weer laat zien komen ook de zinnen voor nieuwe Mods weer naar boven. Mijn eerste gedachten neigen toch naar een mooie breedset velgen van type CSL of Alpina. Mochten jullie nog ideen hebben dan is dat uiteraard welkom.
Hier laat ik het dan nu ook maar even bij alvast bedankt voor het lezen,