Na 12 jaar E30 320i Touring (met veel plezier) toch de knoop een paar weken geleden doorgehakt en de stap gemaakt
naar een fantastische E36 320i M50B20 Coupé. Bmw bloed kruipt door.
Zelf elektrotechneut-calculator-werkvoorbereider van beroep en woon in het limburgse. Pas 40 jaar oud en een leven lang
gek van auto's. Heb er momenteel 4 en dat gaat helaas niet langer. De E30 touring gaat binnenkort in de verkoop. :?
Terug naar de E36! Autoscout24 is een heerlijk medium. Helaas was een schitterende witte 325i Coupé uit Hamburg nét voor mijn ogen verkocht (| . Die had net geen 77.000Km gelopen. Voor een prijs..
Komt er een paar weken later, mijn huidige auto voorbij..112.000Km gelopen. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Wheeler Dealers, dan maar zelf besluit je ter plekke.
Net een voorkeuring laten doen, voor de importkeuring: "alles groen licht" .
Al heerlijk een paar weken bezig met poetsen en hem de "mijne" maken. Gaat nog wel even duren hoor, voordat je hem hebt zoals je het zelf graag wilt.
Mooie motorsportvelgen aangekocht (tsja, als je toch al een E36 rijdt, voor mij dan met deze velgen!).
Het enige minpunt van deze auto is dat de vorige bezitter er een schroefdemperset onder gezet heeft, wat de auto zo ultralaag heeft gemaakt dat deze zo niet in Nederland voort te bewegen is. Een vraag in het forum in de categorie "veren en schokdempers", zal binnenkort komen, want ik weet even niet wat voor een veren te kiezen.
En hoop op veel rijplezier met deze mooie auto! En een leuke tijd in dit forum!
Gr,
dw
Foto's volgen nog!