Kachel Airco unit hoorbaar
-
poetser john
Kachel Airco unit hoorbaar
Bij mijn vrouw dr BMW E36 316 uit 96 is de kachel/airco unit hoorbaar als de sleutel uit het contact is, is dat normaal dat je dit hoort, is dat bij jullie ook zo, hoort dat zo, ik heb ergens een lekstroompje mss dat het hier aan ligt
Waar is evt zo'n unit aan te schaffen heb al gezocht maar nog niet gevonden
Bedankt voor jullie reacties
Waar is evt zo'n unit aan te schaffen heb al gezocht maar nog niet gevonden
Bedankt voor jullie reacties
-
BMWE39FREAK
Re: Kachel Airco unit hoorbaar
Het geluid hoort na het uitzetten van het contact een kleine minuut na te zoemen en dan niet meer...
dit geluid maakt hij door de kachelkleppen dicht te doen.(egel genoemd) .
Maar als je lekstroom hebt moet je vooralsnog eerst de accu en dynamo controleren,En als beiden goed zijn moet je de "egel" vervangen omdat hij dus na een kleine minuut gezoem nog steeds te horen is na het uitzetten van het contact...
Advies is, even naar de dealer en de egel ophalen. Geloof dat het 60euro kost en je kunt genoeg linkjes vinden hier over hoe je m moet vervangen. Anders even via google op hedgehog zoeken.
Succes
dit geluid maakt hij door de kachelkleppen dicht te doen.(egel genoemd) .
Maar als je lekstroom hebt moet je vooralsnog eerst de accu en dynamo controleren,En als beiden goed zijn moet je de "egel" vervangen omdat hij dus na een kleine minuut gezoem nog steeds te horen is na het uitzetten van het contact...
Advies is, even naar de dealer en de egel ophalen. Geloof dat het 60euro kost en je kunt genoeg linkjes vinden hier over hoe je m moet vervangen. Anders even via google op hedgehog zoeken.
Succes
BMW L.A.CarParts
Voor diverse E34 ,E36,Z3,E39 en E46 Onderdelen
Voor diverse E34 ,E36,Z3,E39 en E46 Onderdelen
-
poetser john
Bedankt voor je reactie en antwoord
De accu en dynamo heb ik gisteren laten nameten en waren beide goed, hun conclusie was, en de mijne, een lekstroom
Vanavond aan het zoeken geweest, ik dacht dat de radio cs speler zoemde maar na goed luisteren hoorde ik dus de unit brommen dus ik verdenk deze er nu van.
Heb even opgezocht over de egel, zit deze bij de E36 onder het dashboard of in het motorcompartiment?
Bedankt nogmaals
De accu en dynamo heb ik gisteren laten nameten en waren beide goed, hun conclusie was, en de mijne, een lekstroom
Vanavond aan het zoeken geweest, ik dacht dat de radio cs speler zoemde maar na goed luisteren hoorde ik dus de unit brommen dus ik verdenk deze er nu van.
Heb even opgezocht over de egel, zit deze bij de E36 onder het dashboard of in het motorcompartiment?
Bedankt nogmaals
In de digitale climate control units zit een kleine ventilator die weleens hoorbaar is, wellicht dat dat het is?
Dat hoort zo en gaat na een paar minuten automatisch uit.(conrtroleer maar)
-
poetser john
Sygnus schreef:In de digitale climate control units zit een kleine ventilator die weleens hoorbaar is, wellicht dat dat het is?
Daar komt het idd vandaan, bedankt
-
poetser john
bilkert35 schreef:Dat hoort zo en gaat na een paar minuten automatisch uit.(conrtroleer maar)
Oke, het duurt wel erg lang voordat het uitgaat, ze is vandaag met de BMW weg, het regende
maar zal eens kijken hoe lang
Bedankt allen voor de reacties
Geloof iets rond de 5 minuten.