Elektrisch probleem

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
dirk1982

Elektrisch probleem

Bericht door dirk1982 » 11 okt 2010, 10:01

Hallo Allemaal

ik heb een stel rare problemen met men bmw.

het gaat op een 320i sedan uit 1994 met een m52 motor.

probleem 1: het tellerhuis waar je snelheidsmeter toerental enzo inzitten, valt zo ineens uit, soms lang soms heeeel kort, ik heb er op gelet als het ook tijdens verschillende weers omstandigheden vaker voor komt, maar dat maakt geen verschil. maar soms doet hij dat een hele poos niet en zoineens begint de ellende weer. de hele auto blijft werken, zoals richtingaanwijzers ect.

probleem 2: de aanjager die draait wel reageert ook op de 4 standen wat draaisnelheid betreft, maar er komt geen of nauwlijks lucht door de roosters, nou heb ik de microfilter verwijderd deze was ook erg zwart en er lagen allemaal takjes en kappote bladeren in. maar dit had geen effect, tijdens het verwijderen heb ik de aanjager wel aangezet toen voelde ik wel lucht stromen, maar het was geen wervelwind.

probleem 3: het bedieningspaneel waar de achterruitverwarming, airco, circulatie stand ect op zit, werkt niet goed, net zo als de tellerbak, doe hij het sporadisch, gister deed hij niks en kon ik ook niks aazetten, en nu branden alle 3 de lampjes en ik kan het niet meer uit zetten.

heb ook de zekerigen vervangen bij alles wat er mee te maken kan hebben.... ik ben het spoor bijster.

wie heeft een oplossing?

Gr Dirk

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”