Obc 7 knops vraag
Obc 7 knops vraag
Hallo mensen,
Er zit een obc 7 knops in mijn auto en deze is niet aangesloten. Volgens mij zit deze er ook orgineel niet in, maar gewoon een bakje met een klokje. Kan ik deze 7 knops aamsluiten? of moet ik dan heel veel kabels gaan leggen?
Gr Lex
Er zit een obc 7 knops in mijn auto en deze is niet aangesloten. Volgens mij zit deze er ook orgineel niet in, maar gewoon een bakje met een klokje. Kan ik deze 7 knops aamsluiten? of moet ik dan heel veel kabels gaan leggen?
Gr Lex
Re: Obc 7 knops vraag
Bij een 7 knops obc hoef je niet veel bedrading aan te leggen maar het mooiste is dat je wel een buitentemperatuur meter plaats verder zitten hier geen functies op zoals check control dus aansluiten is simpel.
Oke ik heb een stekkertje achter te obc gevonden, een klein stekkertje met 3 polen zeg maar. Kan ik hier wat mee?
Gr Lex
Gr Lex
Je moet wel een andere staker monteren even de draden om pluggen en klaar.
Oke kan ik daar ergens een schema van vinden? Kan ik dus die 3 polige stekker gebruiken?
Gr Lex
Gr Lex
je moet de 3 polige er af halen en deze vervangen door 18 polige en daar de draden van de 3 polige aansluiten en de rest sluit je niet aan als je dan ook nog een buiten temperatuur meter neemt en deze ook aansluit ben je klaar.
Oke dank je wel, kan ik ergens een aansluit schema vinden?
Ik zal deze week eens gaan kijken of ik er wat over kan vinden.
Alvast bedankt!, ga zelf ook wel even googelen.
Gr Alex
Gr Alex