BMW start moeilijk
BMW start moeilijk
De laatste tijd heb ik steeds meer problemen met het starten van mijn BMW. Na het omdraaien van de sleutel wil hij dan niet aanslaan. Vanavond met het naar huis gereden worden omdat ik zelf even niet mag rijden ivm medicijnen deed hij het weer niet. Na een aantal keer proberen met een kleine tuusenpoos sloeg hij ineens weer wel aan. Wat kan dit probleem veroorzaken?
Er is wel enige spoed bij antwoord want morgen krijgt hij een grote beurt en wordt hij APK gekeurd dus dan kan er gelijk naar gekeken worden en eventueel vervangen worden. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Er is wel enige spoed bij antwoord want morgen krijgt hij een grote beurt en wordt hij APK gekeurd dus dan kan er gelijk naar gekeken worden en eventueel vervangen worden. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Re: BMW start moeilijk
Volgens mij alleen als hij koud is. Startmotor gaat ook niet aan. Maar na een paar keer proberen gaat hij wel.
Klinkt idd als een startmotor probleem, ik zou sowieso even meten hoeveel power je accu nog levert, zowel als ie uitstaat als dat ie loopt.
www. M3 register .nl
Bedankt voor de tips ik zal het doorgeven aan mijn monteur zometeen. Als ze het probleem gevonden hebben zal ik antwoord nog even plaatsen.
-
omethome
Ik heb het ook een keer gehad.
Dat hij af en toe niet startte en na een keer proberen wel.
Dit had te maken met mijn sleutel, startonderbreking en die ongein.
Ik hoop dat het snel opgelost wordt!
Dat hij af en toe niet startte en na een keer proberen wel.
Dit had te maken met mijn sleutel, startonderbreking en die ongein.
Ik hoop dat het snel opgelost wordt!
Rare storing Hennep, ik hoop dat ze het snel / niet te duur kunnen oplossen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Hij staat nu in de garage en ze zouden er naar kijken en de accu en de startmotor doormeten. Mocht het een van deze twee niet zijn zoeken ze gewoon verder. Zag er trouwens nog wel een paar hele mooie coupes staan. *D
Nee hoor voor mij geen coupe. Ben veel te blij met mijn sedan.
En die Z3 zou er eigenlijk wel moeten komen voor de vriendin maar eerst maar eens aan het huis werken. :p
En die Z3 zou er eigenlijk wel moeten komen voor de vriendin maar eerst maar eens aan het huis werken. :p
:ontopic:
Laat even weten wat het probleem is! De mijne doet soms ook wel eens gek (al denk ik dat bij me zelf het probleem bij de accu ligt)
Laat even weten wat het probleem is! De mijne doet soms ook wel eens gek (al denk ik dat bij me zelf het probleem bij de accu ligt)
Als het goed is is hij vanavond alweer klaar. Tenzij ze iets tegenkomen wat ze niet direct op kunnen lossen. Dus met een beetje geluk heb ik vanavond een antwoord. *DDnl schreef::ontopic:
Hij is dus klaar. De startmotor bleek niet goed meer te werken en is nu vervangen. Helaas is hij nu geselecteerd voor een steekproefcontrole
en kan ik hem pas om uiterst 18:30u op halen. 
-
Couper
Zul je altijd zien, iets kapot waar je niet echt op rekent en nog eens laat klaar
Gelukkig hebben ze het probleem wel gevonden! En ach, je mag toch niet rijden dus zo`n groot probleem is dat vast niet 
Offtopic. Bij het afmelden van de auto kregen we een steekproefcontrole. Dus moeten wachten tot 17:45u op de controleur. Wordt hij afgekeurd
. Hadden natuurlijk de pech dat we de grootste #@# van West-Brabant op bezoek kregen. De veer rechtsachter was een heel klein stukje af. Volgens hem daarom afkeur, dus helaas zonder de auto weer terug naar huis moeten keren. De veer wordt morgenochtend alsnog vervangen en die van linksachter ook. Maar wel balen dat hij afgekeurd is. Maar morgen heb ik hem gelukkig weer terug :yahoo: