Welke Schroefset onder mijn E61???
Welke Schroefset onder mijn E61???
Ik wil mijn Touring Executive gaan verlagen, het gaat waarschijnlijk een schroefset worden en ik dacht eigenlijk aan een KW-set omdat ik hier op zich goede ervaringen mee heb, waarom ik voor een schroefset gaat is zuiver omdat ik zelf mijn hoogte tot het asfalt wil kunnen bepalen.
Ik zit alleen te twijfelen tussen KW set Street Comfort (max. 35mm lager) of de Variant 2 (max. 45mm lager), nu wil ik graag weten of jullie ervaringen hebben met de Street Comfort t.o.v. Variant 2, geeft de Street Comfort ook echt nog een beetje Street Comfort? en of komt de zachtste afstelling van de Variant 2 hierbij ook dicht in de buurt?
Graag ook als jullie goede ervaringen met andere merken schroefsetjes hebben hoor ik het graag.
Nu weet ik wel dat ik hoe dan ook op een stukje comfort zal inboeten maar het moet niet zo zijn dat de kinderen achterin het glazuur laagje van hun tanden af klapperen.
Weet iemand trouwens hoeveel lager een origineel M-sportonderstel lager ligt dan een normale e61?
Ik zit alleen te twijfelen tussen KW set Street Comfort (max. 35mm lager) of de Variant 2 (max. 45mm lager), nu wil ik graag weten of jullie ervaringen hebben met de Street Comfort t.o.v. Variant 2, geeft de Street Comfort ook echt nog een beetje Street Comfort? en of komt de zachtste afstelling van de Variant 2 hierbij ook dicht in de buurt?
Graag ook als jullie goede ervaringen met andere merken schroefsetjes hebben hoor ik het graag.
Nu weet ik wel dat ik hoe dan ook op een stukje comfort zal inboeten maar het moet niet zo zijn dat de kinderen achterin het glazuur laagje van hun tanden af klapperen.
Weet iemand trouwens hoeveel lager een origineel M-sportonderstel lager ligt dan een normale e61?

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Re: Welke Schroefset onder mijn E61???
Ervaring met de genoemde schroefsets heb ik niet.
Wel kan ik antwoord geven op de vraag hoeveel een M-onderstel lager is dan het standaard onderstel. En dat is 15mm.
Er is nog wel iemand anders die ook een fors verlaagde E61 heeft op dit forum. Zie:
http://www.bmwportal.nl/showroom-f120/e ... t9295.html
Zijn ervaringen zijn m.b.t. het flink verlagen niet allemaal even positief. Hij schrijft o.a. dat drempels lastig te nemen zijn en dat hij op moet passen met grindpaden e.d.
Misschien eens contact met hem opnemen?
Wel kan ik antwoord geven op de vraag hoeveel een M-onderstel lager is dan het standaard onderstel. En dat is 15mm.
Er is nog wel iemand anders die ook een fors verlaagde E61 heeft op dit forum. Zie:
http://www.bmwportal.nl/showroom-f120/e ... t9295.html
Zijn ervaringen zijn m.b.t. het flink verlagen niet allemaal even positief. Hij schrijft o.a. dat drempels lastig te nemen zijn en dat hij op moet passen met grindpaden e.d.
Misschien eens contact met hem opnemen?
Bedankt in ieder geval ik zal eens kijken of ik contact kan krijgen met hem

Okeej, laat dit topic maar gaan ik ga er iets anders onder zetten.

is het al gelukt? ik vroeg mij af of jou auto ook lucht vering heeft met automatische hoogte regeling.
Zonder twijfel de mooiste Touring
Ja, het is gelukt, ik heb voor gewone verlagingsveren gezet en achter de hoogte regeling aangepast, ik rij nog met de originele dempers (maar hoe lang dit goed gaat weet ik niet) het rijd nog steeds comfortabel, ietsje stugger maar niet irritant hard ofzo. Mochten de dempers het begeven dan ga ik voor koni fsd of voor bilstein dempers.

dat wou ik even weten. alleen de voor vering is dan genoeg.
gi ik dat binnenkort ook doen.
gi ik dat binnenkort ook doen.
Zonder twijfel de mooiste Touring