Dat is zeker een mooie wagen, maar ben toch echt opzoek naar een coupe.
Wel 2 op het oog een 328ci en een 330ci, maar ik heb nog geen beslissing genomen, de 330 nog niet bekeken. Ik ga er toch zeker nog een paar bekijken. 't Valt alleen niet mee om een mooi exemplaar te vinden, ben zelf namelijk helemaal gek van topaz blau maar die is bijna niet te vinden met de opties die ik wil, en die ook binnen mijn budget valt. Heb er net 1 gevonden, maar ook pas ingevoerd. Zag er wel "dik" uit met mooie sportvelgen en grijs leder, en verder alle opties die je kan bedenken zo ongeveer.
Mooie auto maar wil eigenlijk een origineel nederlandse auto, dus de zoektocht gaat nog steeds door. Moet er wel bij zeggen dat de 328ci die ik vandaag heb bekeken wel een beetje door mijn gedachten blijft gaan. Wil nog wel een beetje vergelijkings materiaal hebben voor ik een goede beslissing kan nemen.
Mijn eerste indruk (tegenover de 530d) was dat de auto nog al stug aanvoelde, waarschijnlijk door de verlaging en de velgen. Stuurde natuurlijk ook heel anders. Het blok zag er netjes uit, en zonder de oliedop erop bleef de motor ook heel mooi lopen. Verder zat er op de bestuurdersstoel 1 plekje op de zitting ongeveer de groote van een muntje van 20 cent misschien wel gewoon vuil, vind dit persoonlijk niet zo heel storend dat ik hem ervoor zou laten staan. Elektrische stoel verstelling werkte ook nog goed de climate werd ook gewoon koud. Het stuur was alleen een beetje versleten, maar dat is ook te vervangen. Boekjes waren ingevuld tot 156k en had nu 178k gelopen. Als ik de auto zou kopen dan zou hij nog een aflever beurt krijgen. Had er best een goed gevoel bij eigenlijk wel. De prijs van de auto was 7950 en kreeg 3500 voor mijn eigen auto terug. Als ik geen auto zou inruilen dan konden we nog iets met de prijs doen. Ik denk dat ik toch maar eens ga bellen wat er dan met de prijs gedaan kan worden. Ik hoop dat dat ook nog een beetje in mijn voordeel uit zal pakken, dat zou dan weer een pluspunt zijn voor de auto.
- Spoiler: Laat zien
- Als ik terug lees wat ik geschreven heb dan heb ik eigenlijk al mijn keuze gemaakt... :?
PAIN is TEMPORARY. QUITTING LASTS FOREVER.