Plastic bevestigingsclips Interieurlijsten

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
evoluzione

Plastic bevestigingsclips Interieurlijsten

Bericht door evoluzione » 17 jul 2010, 16:12

Goedenmiddag,

Vandaag was ik bezig mijn pas gekochte fünfer weer netjes te maken, aangezien deze op sommige puntjes wel een beetje verwaarloosd is. Zo ook het interieur, een paar gescheurde kappen (voetsteun bijv.) en wat dingetjes die niet goed zaten. 1 hiervan is de sierlijst boven het dasboardkastje. Deze kan je normaal voorzichtig los trekken, en dan zit hij vast met 4 van die plastic doorsichtige rondjes.

Nu zijn bij mij een aantal van deze bevestigingsclips uit het dashboard afgebroken (het zij door mij of door de vorige eigenaar, aangezien deze strip al los zat) Nu is mijn vraag, waar kan ik deze dingen kopen/halen, of heeft iemand van jullie toevallig deze dingen nog? Ik heb er een stuk of wat van nodig, aangezien er meer stripjes los hangen. Het om ovalen doorzichtige ringetjes met een ijzeren binnenwerk, welke dus om die ijzeren uitsteeksels van de sierlijsten vastklemmen.

Bij voorbaat dank,

Willem

Marcel RSD

Re: Plastic bevestigingsclips Interieurlijsten

Bericht door Marcel RSD » 19 jul 2010, 15:09

Zijn los te bestellen. ik heb ze vorige week ook gehaald. iets van € 0,16 stuk. Zitten volgens de dealer in zakjes van 25. Ik heb echter gewoon het benodigde aantal kunnen kopen (2 stuks).
De nummer 10 heb je nodig (strip zit er met 4 vast):
51 45 8 161 557 (http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ips_cubic/)

je moet ze met een dop o.i.d. vastdrukken in het frame. Dan de strip erop drukken.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506

Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”