DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
Re: Dynavin DVN-E46 Informatie Topic!
Heb dit topic eens doorgelezen en is best wel een leuk apparaat degene die
hem hebben ingebouwd zijn er vol lof over, ik vraag mij af hoe het zich houd bij
warm weer en als je dus lange ritten maakt en zodoende het apparaat de hele
dag aanstaat met de radio en nav aan en erg warm gaat worden.
De aansluiting voor de iphone is wel aardig maar laadt de iphone niet op :?
hem hebben ingebouwd zijn er vol lof over, ik vraag mij af hoe het zich houd bij
warm weer en als je dus lange ritten maakt en zodoende het apparaat de hele
dag aanstaat met de radio en nav aan en erg warm gaat worden.
De aansluiting voor de iphone is wel aardig maar laadt de iphone niet op :?
320I E46 Sedan '99.

BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban
Van de week 2 x meer dan 2 uur in de auto gezeten met warm weer en volle zon. Geen problemen tot dusver.
Ik heb misschien interesse om deze ook aan te kopen via Group Buy, nu is mijn vraag.
Is dit moeilijk te installeren?
Moet ik dit bij een garage laten doen?
Zijn er mensen die dit zelf hebben gedaan (DIY?)
Meer info over het inbouwen: bv bijkomende onderdelen kopen of bepaalde problemen
Hoop dat ze me kunne helpen want tss 52 blz zoeken is ni gemakkelijk
Merci
Is dit moeilijk te installeren?
Moet ik dit bij een garage laten doen?
Zijn er mensen die dit zelf hebben gedaan (DIY?)
Meer info over het inbouwen: bv bijkomende onderdelen kopen of bepaalde problemen
Hoop dat ze me kunne helpen want tss 52 blz zoeken is ni gemakkelijk
Merci
Fabian79 schreef:Van de week 2 x meer dan 2 uur in de auto gezeten met warm weer en volle zon. Geen problemen tot dusver.
heb jij hem al in de bmw zitten?
zoja zou je in 1 woord kunne beschrijven wat je van de dynavin vind?

Heb deze er nu een maandje of 2 inzitten en ben erg tevreden.
Nog geen rare dingen gehad alles werkt naar behoren en is simpel te installeren.
Navigatie is super,stuurbediening werkt naar behoren, iphone laad gewoon op, usb, bluetooth, dvd, dtv, camera en radio zijn prima.
Kleine minpuntjes zijn: spiegeling in display (te verhelpen met smartfolie) en de werking van de sub out werkt niet lekker via de EQ.
Kortom een echte aanrader. ;D
Nog geen rare dingen gehad alles werkt naar behoren en is simpel te installeren.
Navigatie is super,stuurbediening werkt naar behoren, iphone laad gewoon op, usb, bluetooth, dvd, dtv, camera en radio zijn prima.
Kleine minpuntjes zijn: spiegeling in display (te verhelpen met smartfolie) en de werking van de sub out werkt niet lekker via de EQ.
Kortom een echte aanrader. ;D
Laatst gewijzigd door Gast op 02 mei 2010, 07:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
top :winner:
Alle verloren berichten samenvattend;
Dynavins ronde 2 zijn vandaag geleverd, en worden morgen verstuurt naar de betreffende leden (h)
Dynavins ronde 2 zijn vandaag geleverd, en worden morgen verstuurt naar de betreffende leden (h)

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Neenee, ze zijnvandaag verstuurd naar de leden, zo las ik in een mail van Autodinges daarnet 

Jeetje. Er zit een gat in mijn hoofD :? ik weet toch zeker dat ik meer berichten had geschreven.
:?
:?
Zonder twijfel de mooiste Touring
Da's nog eens mazzel hebben... ik was iets eerder van m'n werk thuis, en 5 minuten nadat ik binnenkwam stond de pakjesbezorger voor de deur! Meteen even uitgepakt, en ik hoop dat ik het geduld kan opbrengen om morgen pas te gaan inbouwen 
Maar... in de handleiding (los A4-tje) staat dat sommige auto's het oude type radio hebben, met een versterkerstekkertje ofzo. Nou heeft mijn radio een normale antennestekker, maar ook nog een heel klein stekkertje dat daar een beetje op lijkt. Betekent dat nou dat ik weer een externe antenne moet gaan aanschaffen ofzo? Daar heb ik nou weer helemaal geen zin in natuurlijk...

Maar... in de handleiding (los A4-tje) staat dat sommige auto's het oude type radio hebben, met een versterkerstekkertje ofzo. Nou heeft mijn radio een normale antennestekker, maar ook nog een heel klein stekkertje dat daar een beetje op lijkt. Betekent dat nou dat ik weer een externe antenne moet gaan aanschaffen ofzo? Daar heb ik nou weer helemaal geen zin in natuurlijk...
Hij is binnen!!!!

Laatst gewijzigd door Dr.BMW op 08 mei 2010, 14:42, 2 keer totaal gewijzigd.
335i boven een 330i
@ harm welk bouwjaar is je B?

Ik heb ook nog niets mogen ontvangen, zijn er mischien track en trace nummers beschikbaar? Ik ben benieuwd of ik m morge vroeg krijg, anders kan ik me "date" morge afzegge 

-
Je date ophalen met een romantische dvd op je Dynavin is sowieso veel leuker 

Ik bedoelde de afspraak met een forumlid voor het inbouwen ervan