Automatisch dimmende achteruitkijkspiegel
-
saro
Automatisch dimmende achteruitkijkspiegel
Hallo,
Een vraagje , ik heb het vermoeden dat ik een dimmende achteruitkijkspiegel
heb, maar weet het niet zeker. (zoja,dan is hij kapot)
Heb een 330i touring executive, zit het daar standaard op? (2003)
Heb ook een regensensor, maakt dat iets uit?
Kortom, hoe kom ik erachter of het op een executive zit en anders
hoe ik het aan mijn spiegel kan zien.
Dit alles ivm garantie.
Grt. Saro
Een vraagje , ik heb het vermoeden dat ik een dimmende achteruitkijkspiegel
heb, maar weet het niet zeker. (zoja,dan is hij kapot)
Heb een 330i touring executive, zit het daar standaard op? (2003)
Heb ook een regensensor, maakt dat iets uit?
Kortom, hoe kom ik erachter of het op een executive zit en anders
hoe ik het aan mijn spiegel kan zien.
Dit alles ivm garantie.
Grt. Saro
-
Guillfort
Re: Automatisch dimmende achteruitkijkspiegel
Je ziet het snel genoeg als je in het donker rijd en een auto achter je rijd, of de lichtstraal achter je wordt goed gedimd of niet. 
-
Griffendahl
Stom hoe je weken tegen een spiegel aan kan kijken zonder dat ding te zien... Nu lees je die post en denkt: Hmmz... Zo'n automatisch dimmende binnenspiegel had ik toch ook? Ik ga kijken, en ja hoor, zit er gewoon, nooit gezien... Haha 
-
saro
sh**, heb geen rondje in de spiegel.
Jammer, had hem graag laten vervangen door een met een compas aanduiding in de spiegel.
Zag bij executive ook dat bi-xenon standaard is, heb wel xenon, maar bi ??? ik weet het nie...
zal eens een keer goed gaan kijken.
Grt. Saro
Jammer, had hem graag laten vervangen door een met een compas aanduiding in de spiegel.
Zag bij executive ook dat bi-xenon standaard is, heb wel xenon, maar bi ??? ik weet het nie...
Grt. Saro
Zoiets is achteraf toch zo te monteren? Of?
Over welk model/jaar praten we???saro schreef: Zag bij executive ook dat bi-xenon standaard is, heb wel xenon, maar bi ??? ik weet het nie...
Voor de facelift was aldanniet Bi-, Xenon iig niet standaard op de Executive uitvoeringen.....
www. M3 register .nl
Das idd ook achteraf in te bouwen...!! *DDnl schreef:Zoiets is achteraf toch zo te monteren? Of?
www. M3 register .nl
Bij Bi-Xenon zou ook je Grootlicht Xenon moeten zijn 
www. M3 register .nl
-
Griffendahl
Heb je veel extra onderdelen nodig als je van Xenon naar Bi-Xenon wilt ??
Je zou eventueel ook gewoon een aftermarket kitje in je grootlicht kunnen zetten....
Orgineel zijn het volgens mij compleet andere koplampunits, maar Grootlicht is iig niet met een lens zoals bij dimlicht....
Orgineel zijn het volgens mij compleet andere koplampunits, maar Grootlicht is iig niet met een lens zoals bij dimlicht....
www. M3 register .nl
:ontopic: Heb er nu 1 in zitten, achteraf geplaatst, moet 'm alleen nog eens bedraden.... |d
Ik heb de originele kabel liggen, maar dat is een hels karwei... Die moet langs het dak via de linker stijl, langs de lichtschakelaar (als ik me niet vergis) en dan achter de middelconsole naar de zekering kast....330dM schreef:Ah tuurlijk, zo'n dimmende spiegel heeft natuurlijk 12v nodig.. Waar haal je
die vandaan dan?
Bij de dealer zeiden ze al dat het inbouwen bij hun 2 uur duurt (a +/- €100,- / uur..)
Ik denk dat ik de spanning gewoon bij de lichtschakelaar af tap (staat op e46.nl)
Origineel aangesloten zou die het niet doen als je de auto in z'n achteruit zet, op de makkelijke manier doet ie het dus altijd....