ik geef wat gas en trap de koppeling in, blijft het toerental rond de 2800 (schakelmoment) hangen... en heeeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes terug te lopen.. :? das gek maar goed, in de 2e versnelling, gas geven.. geen reactie is niet voorruit te branden..... vluchtstrook op en de afslag bij lexmond naar een benzinstation, auto uit, oliegepeild onder de motorkap gekeken of ik iets raars zag. niks te zien weer starten, brand het motormanagement lampje, EML lampje en ABS lampje :? :? (wat is EML ..?) .. nog een keer kijken niks.. auto afgezet ff pap bellen haha, conclusie auto op een goede plek zetten en ANWB bellen.. maar toen starten ho maar.. slaat niet aan, auto op een parkeerplaats geduwd anwb gebeld.
3 kwartier wachten, anwb komt en de auto start weer

kom ik thuis, wil hem nog ff starten, niks aan de hand loopt netjes, gas geven gaat goed :? :? wtf!!!!!?????????
ik wil het nu toch wel na laten kijken maar het is wel een raar geval... overigens schijnt een gasklephuis 496 euro te kosten dus dat is niet zo leuk
ik vind het alleen heel raar dat de auto het nu ineens wel goed doet...

valse lucht konden we niet ontdekken, benzinedruk was 3.5 bar dus in orde, geen kapotte lucht slangen, LMM losgegooid word het er niet beter op dus die kun je ook wel uitsluiten...
maar wtf heb ik nou weer aan mijn broek
(kan ook pas volgende week bij de monteur terecht dus dat is ook wel balen!)