inbouw cupholders e90
inbouw cupholders e90
Hallo,
Weet iemand of het mogelijk is om de twee cupholders voorin (boven handschoenenkastje) achteraf in te bouwen in een e90? Sommige modellen hebben een zgn. 'opbergpakket' anderen niet. Zou het zonde vinden om een auto niet te kopen door het ontbreken van een optie van 200 euro...
Thnx!
Weet iemand of het mogelijk is om de twee cupholders voorin (boven handschoenenkastje) achteraf in te bouwen in een e90? Sommige modellen hebben een zgn. 'opbergpakket' anderen niet. Zou het zonde vinden om een auto niet te kopen door het ontbreken van een optie van 200 euro...
Thnx!
Re: inbouw cupholders e90
Nee gaat niet zonder het hele dashboard te vervangen
dashboard varianten

de onderdelen die je nodig hebt naast het dashboard

dashboard varianten

de onderdelen die je nodig hebt naast het dashboard

Dan ging ik bij de mcDonalds wel ff een kartonnetje halen :?
Of klik zo'n ding in je ventilatieroosters, die paar keer dat je een beker in je auto zet...
Maar goed...

Maar goed...

Ok, dank voor de opheldering! Wel vreemd dat BMW dit niet eens als standaard heeft... je kunt je kop koffie dus nergens kwijt (net als bij mijn e46). Een gemiddelde Renault is heeft al meer opbergruimte en een veel praktischere indeling dan een kale 3 serie... 

een BMW moet je in rijden , geen koffie drinken 

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- E46 Ci A2B
Ik heb deze optie ook op mijn wagen maar ik heb er mijn bedenkingen bij
wie er ooit maar durft te eten of te drinken in mijn wagen geef ik een trap voor zijn kont
dus ik laat die cupholders maar als versiering :p
Grtz
wie er ooit maar durft te eten of te drinken in mijn wagen geef ik een trap voor zijn kont
dus ik laat die cupholders maar als versiering :p
Grtz
Horsepower is how hard you hit the wall , Torque is how far you take the wall with you.