Waar erger jij je aan bij de e46?
Re: Waar erger jij je aan bij de e46?
Hahahahaha nou schoonouders die liefhebber zijn van BMW zijn geweldig toch? :yahoo:
Hahaha nee hoor, anders krijg ik haar ouders zelf wel in een BMW. 
En ik heb het nagekeken. Je gaat naar bordcomputer en dan Limit. Als je zeg maar daarop klikt kun je hem veranderen. De snelheid die daar staat is bij welke hij een signaal geeft.Siemi schreef:Ja, die heb ik ook, staat bij instellingen dacht ik. Zal vanmiddag het even exact nakijken, maar staat er zeker in.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Boordcomputer op het navigatiesysteem of die in het instrumentarium?
Even over de klok; de E46's van voor 2001 hebben geen klok functie in de radio zitten, enkel alleen in de cockpit, wat uiteraard niet af te lezen is voor eventuele mede passagiers.
www. M3 register .nl
In het navigatiesysteem wel. 
Ja oke, ik bedoel dan de Reverse en Business OEM Radio's 8-)Bob. schreef:In het navigatiesysteem wel.
Maaaaar, als alles goed gaat heb ik eind volgende maand een compleet 16:9 systeem bij elkaar gespaard + tv/dvd alles 8-) (en incl. klok
www. M3 register .nl
zou 't niet weten, de set die ik op het oog heb zit volgens de verkoper een 'tv module' bij. Of het dan een orginele is weet ik niet....???330dM schreef:TV origineel die hybride van BMW?
www. M3 register .nl
Ik heb lekker wel een klok :uitlachen:
(Alleen "gebruik" heb nooit, boardcomputer geeft temp aan, en radio geeft titel aan van of nummer dat ik luister op iPod of welk nummer van de CD OF welk radio station)
(Alleen "gebruik" heb nooit, boardcomputer geeft temp aan, en radio geeft titel aan van of nummer dat ik luister op iPod of welk nummer van de CD OF welk radio station)
Dat is die midden in het dsahbord zit, dat schermpje met je radio info en zoBob. schreef:Boordcomputer op het navigatiesysteem of die in het instrumentarium?
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.