MP Advertenties
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: MP advertenties
Mooie 5 Patron! :~
Die matte M5 was ik afgelopen maandag nog tegen het lijf gelopen, nog wat phone-pics gemaakt zelfs.
Strakke wagen, echt mooi ding :~
Strakke wagen, echt mooi ding :~
www. M3 register .nl
jah zeker weten!
de afgelopen paar dagen ben ik weer stapelverliefd erop geworden
de afgelopen paar dagen ben ik weer stapelverliefd erop geworden

Re: Geweldige MP advertentie
wat een advertentie idd!
Hahaha dat is bijna een forum op zich. 

Maar leuk om een beetje te schoppen en laten zien hoeveel reacties je krijgt, maar uiteindelijk is het ding nog steeds niet verkocht...
Maar hij heeft wel gelijk!!
Ik adverteer regelmatig op MP en er zitten zoveel lui zonder fatsoen die alleen maar wat willen stoken. Dat ze onzinbiedingen doen en niet reageren als het dan toch een keer een goed bod is kan ik nog wel velen, dat is nu blijkbaar de fatsoensnorm in NL tegenwoordig.
De andere kant is dat je telefoon gaat en het gesprek gaat;
Bieder: Ik heb gereageerd op je kast maar ik heb nog niets van je gehoord.
Ik: dat kan, het is nu zaterdagmiddag en ik zit niet de hele dag achter de PC, vandaar.
B; Ik wil je kast kopen voor 30 euro.
I; Dat is goed, bod accoord.
B: Kan ik morgen komen.
I; Dat is goed, tussen 13.00 en 14.00 uur?
B: Oke, zie je me dan.
I; Goed, ik zal je mijn adres even mailen.
B: Tot morgen.
I: Doei.
Wat denk je?! Geen man gezien!!! Zelfs na telefonisch en mailverkeer gewoon het fatsoen niet hebben om ook maar iets te laten weten. Ook na nogmaals een mail van mijn kant met het verzoek om er zeker van te zijn dat de inetresse over is, NIKS!
Dit is me vaker gebeurd, vandaar het tijdsvenster om niet de hele middag voor Jan Lul thuis te zitten wachten.
Sjips.... ik lijk wel op die adverteerder....
Ik adverteer regelmatig op MP en er zitten zoveel lui zonder fatsoen die alleen maar wat willen stoken. Dat ze onzinbiedingen doen en niet reageren als het dan toch een keer een goed bod is kan ik nog wel velen, dat is nu blijkbaar de fatsoensnorm in NL tegenwoordig.
De andere kant is dat je telefoon gaat en het gesprek gaat;
Bieder: Ik heb gereageerd op je kast maar ik heb nog niets van je gehoord.
Ik: dat kan, het is nu zaterdagmiddag en ik zit niet de hele dag achter de PC, vandaar.
B; Ik wil je kast kopen voor 30 euro.
I; Dat is goed, bod accoord.
B: Kan ik morgen komen.
I; Dat is goed, tussen 13.00 en 14.00 uur?
B: Oke, zie je me dan.
I; Goed, ik zal je mijn adres even mailen.
B: Tot morgen.
I: Doei.
Wat denk je?! Geen man gezien!!! Zelfs na telefonisch en mailverkeer gewoon het fatsoen niet hebben om ook maar iets te laten weten. Ook na nogmaals een mail van mijn kant met het verzoek om er zeker van te zijn dat de inetresse over is, NIKS!
Dit is me vaker gebeurd, vandaar het tijdsvenster om niet de hele middag voor Jan Lul thuis te zitten wachten.
Sjips.... ik lijk wel op die adverteerder....
- DJLeonardo
Ja dat is inmiddels wel algemeen bekend toch? Heb het ook al zovaak meegemaakt datikzelf ook niet meer het fatsoen op wil brengen om overal netjes op te reageren. Dus al die domme reacties met biedingen voor 75% van de waarde of "he vriend ik kom 'n nu meteen halen voor bladibla bedrag" of "wat is je beste prijs" Negeer ik ook gewoon. Bovendien is 90% van de advertenites op MP van snelle handelaartjes die hopen dat je niet weetwat ze verkopen of bedrijfjes die denken dat ze op MP meer klanten vangen door 30x dezelfde advertentie te plaatsen in dezelfde rubriek.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
-
3x dezelfde E46 12-DD-GP op MP bij verschillende bedrijven
Zit je een beetje op Marktplaats te kijken, zie je 3x dezelfde auto voorbij komen bij 3 verschillende autobedrijven, en 3 verschillende prijzen....
Het gaat hier om een 318i met kenteken 12-DD-GP
3950 euro
4750 euro
4950 euro

Het gaat hier om een 318i met kenteken 12-DD-GP
3950 euro
4750 euro
4950 euro

www. M3 register .nl
- DJLeonardo
Re: MP Advertenties
Of de eigenaar heeft hem bij 3 bedrijven aangeboden om in consignatie te verkopen. Alleen meestal staat ie er dan ook. Wellicht heeft ie een mooi verhaal opgehangen en zijn ze er alledrie ingetrapt. Je zou bijna gaan bellen uit nieuwsgierigheid....
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Re: MP Advertenties
:r Datzelfde grapje heeft tie ook met de handgrepen en de achterklep gedaan (|