Altijd al willen weten wat voor BMW je hebt?
-
Mark
Re: Altijd al willen weten wat voor BMW je hebt?
Wel grappig, maar zijn er ook decoders te vinden waar je meer informatie uit kunt halen?
Of valt er niet meer uit deze code te lezen?
Uit de code moet te achterhalen zijn, waar de auto gebouwd is, aangezien de 3er (E46/E90) op verschillende plaatsen gebouwd wordt.Mark schreef:Wel grappig, maar zijn er ook decoders te vinden waar je meer informatie uit kunt halen?
Op E90post zijn de plaatsen van de E9x 3ers wel terug te vinden; iemand die weet waar de E46 3ers gebouwd worden/zijn. De coupés kwamen volgens mij uit Regensburg. De sedan en tourings uit München en Regensburg (alsmede ZAF en VS).
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Hier een andere VIN Decoder; deze laat wel zien waar je auto vandaan komt:
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Mijn Coupé komt idd uit Regensburg...
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Mijn Coupé komt idd uit Regensburg...
-
Griffendahl
Geinig mijne komt uit Dingolfing 
Had toevallig vandaag even een optielijst bij BMW uit laten printen, was helaas een beetje een tegenvaller...
(Had gehoopt eindelijk te vinden wat nu precies het comfort en comfort plus package inhoudt, maar die staan gewoon letterlijk zo op die lijst zonder uitleg)
Had toevallig vandaag even een optielijst bij BMW uit laten printen, was helaas een beetje een tegenvaller...
(Had gehoopt eindelijk te vinden wat nu precies het comfort en comfort plus package inhoudt, maar die staan gewoon letterlijk zo op die lijst zonder uitleg)
- blue-beemer
de mijne is dus in muchen gebouwd 
De mijne uit Regensburg!! x-P