spoedvraag bmw asc uitzetten
spoedvraag bmw asc uitzetten
hoi, ik kan de gebruikershandleiding niet vinden. ik moet namelijk de asc uitzetten in de auto maar kan het asc knopje niet vinden. het is een bmw 320 d sedan uit 2006 (nieuwe model) weet iemand waar ik deze functie in het menu kan vinden? de auto rijdt namelijk niet meer verder dus enige spoed is zeer welkom. heb gekeken bij vehicle settings maar zag de optie niet. de besturingssysteem is trouwens ook in het engels
Re: spoedvraag bmw asc uitzetten
Net boven je asbak toch? of heeft jou auto deze optie niet?
(auto rijdt niet meer veder, schakelbak? in zn 2 zetten en optrekken als het in de sneeuw is)
In ieder boekje staat ook hoe je een xenon lamp moet of kan vervangen, maar niet iedereen heeft standaard xenon!
(auto rijdt niet meer veder, schakelbak? in zn 2 zetten en optrekken als het in de sneeuw is)
In ieder boekje staat ook hoe je een xenon lamp moet of kan vervangen, maar niet iedereen heeft standaard xenon!

BMW E46 320i old car
BMW E81 118i new car You Only Live Once, Enjoy!
het is in de sneeuw ja. en het is een automaat, vergeten te vermelden. bedoel je tussen de ''cd speler'' en de asbak in ergens>? ik dacht dat je het ergens in de menu moest opzoeken met die draaiknop. mijn zus heeft de auto dus ik kan het niet even checken. ik geloof dat ie ook niet doorrijdt als ze het in manual in zn 2 zet. mogelijk moet de asc uitgeschakeld worden of zit ik helemaal verkeerd?
Laatst gewijzigd door serdal op 20 dec 2009, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, maar als je daar geen knopje zit, vrees ik dat die optie niet op jou auto zit!
Maar zit je vast in de sneeuw? of wat
Maar zit je vast in de sneeuw? of wat
BMW E46 320i old car
ik had net mn bericht gewijzigd excuus. ja zit vast in de sneeuw, de asc teken verschijnt wel dus dan zou die functie er wel op zitten. dus die asc knop zit gewoon boven de asbak volgens jou toch? want het kan zijn dat ze daar neit op gelet heeft en in het menu heeft zitten scrollen steeds
Je zou je automatten , die waar je voeten op rusten eruit kunnen halen, en onder je achterwielen leggen en dan rustig wegrijden (ternzij je karton of iets anders hebt) suc6
BMW E46 320i old car
ik zal het aan haar doorgeven. in ieder geval bedankt voor je reactie. hopelijk lukt het als ze die asc knop heeft gevonden en uitgezet, ik hoorde namelijk van iemand dat het aan de anti slip control lag dat ze niet kon rijden. hopelijk kan ze snel weer op weg komen
Ist inmiddels gelukt?
Maar deed de auto helemaal niks dan? anders als het aan gebrek aan grip lag heeft t weinig zin denk ik om de ASC uit te zetten... Maar geen idee waar je t zou moeten zoeken.. maar ga er vanuit dat er een apart knopje voor zal zijn

Maar deed de auto helemaal niks dan? anders als het aan gebrek aan grip lag heeft t weinig zin denk ik om de ASC uit te zetten... Maar geen idee waar je t zou moeten zoeken.. maar ga er vanuit dat er een apart knopje voor zal zijn
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Onder de gevarenlichtknop bij de luchtinstroomopeningen/-roosters op het dashboard....: overigens ASC is zo prefacelift E46... in de E90 is dit DSC/DTC. Staat DSC op het knopje.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Ik heb een 320i E90 Sedan en bij mij staat op het knopje DTC (Dynamic Traction Control).
Zit bij het gevarenknopje tussen de ventilator openingen midden op je console.
Vergeet hem niet weer aan te zetten als je eenmaal rijd.
Ook ik zat vast in de sneeuw.
DTC uitzetten helpt slechts gedeeltelijk.
Soms kom je ook in zijn 2 (handgeschakeld) niet weg.
En als ik al weg kwam, dan ging ik regelmatig driftend over weg.
Komt waarschijnlijk door de maat achterbanden (255).
Maar karton of de matjes helpt idd om weg te komen.
Zit bij het gevarenknopje tussen de ventilator openingen midden op je console.
Vergeet hem niet weer aan te zetten als je eenmaal rijd.
Ook ik zat vast in de sneeuw.
DTC uitzetten helpt slechts gedeeltelijk.
Soms kom je ook in zijn 2 (handgeschakeld) niet weg.
En als ik al weg kwam, dan ging ik regelmatig driftend over weg.
Komt waarschijnlijk door de maat achterbanden (255).
Maar karton of de matjes helpt idd om weg te komen.
beetje laat, maar als je de DTC knop ff ingedrukt houd is alles helemaal uit
BMW E90 318i
Wanneer je de DTC knop lang inhoudt schakelt ook de DTC uit.
Bij kort alleen de DSC.
Bij kort alleen de DSC.
...omgekeerd.
1x kort is uitschakelen tractiecontrole DTC
1x lang is uitschakelen van het gehele voertuigstabilisatiecontrolesysteem (leuk scrabblewoord...;-)) ofwel DSC.
1x kort is uitschakelen tractiecontrole DTC
1x lang is uitschakelen van het gehele voertuigstabilisatiecontrolesysteem (leuk scrabblewoord...;-)) ofwel DSC.
BMW - Maßstab für Fahrspaß