:~
klik

Ik zou een auto laten staan om een interieur... Heb met mijn huidige auto wel geleerd dat je beter een auto gelijk zo kunt kopen als je wilt, dat is het extra geld wel waard...Bob. schreef:Interieur weet ik niet, aan de andere kant is het natuurlijk altijd nog mogelijk om een ander interieur te (laten) monteren. (h)
Ja. Tenzij het gaat om een zeldzaam exemplaar waar onmogelijk een tweede van te vinden is die wel aan al je eisen voldoet. Hoe vaak staat er een B10 V8S Touring switchtronic met schuifdak te koop? Zelden. In het geval van deze B10 V8S zou ik het interieur voor lief nemen en een handige Harry het interieur laten omzetten naar iets wat ik wel mooi vind..Griffendahl schreef:Ik zou een auto laten staan om een interieur... Heb met mijn huidige auto wel geleerd dat je beter een auto gelijk zo kunt kopen als je wilt, dat is het extra geld wel waard...Bob. schreef:Interieur weet ik niet, aan de andere kant is het natuurlijk altijd nog mogelijk om een ander interieur te (laten) monteren. (h)