Robbel's 330i [Subframe uit chassis aan het scheuren??] P44
Re: Robbel's 330i sedan [gepolijst, en hoe...]
dat is erg k*t zo ja.. wat een stelletje prutsers
Dat is balen Robbel! Niemand wil dat zijn auto er zo uit komt te zien! Vooral als je hem zelf poetst je er waarschijnlijk een mooier resultaat van had gehad. Ben benieuwd naar wat ze zullen zeggen als je ermee aan komt.
Geen paniek Robbel, dit is relatief simpel weg te werken! Dit krijg je als je alleen roterend poetst, en niet nabehandeld met een excentrische poetsmachine.
Hier nog een voorbeeldje:
http://www.meguiars.nl/forum/viewtopic.php?t=6721
Hier nog een voorbeeldje:
http://www.meguiars.nl/forum/viewtopic.php?t=6721
dat is echt onzin hoor ik ken meerdere erkende poetsbedrijven en geen 1 die het nabehandeld met een exentrische machine (| En geen een die swirls of buffermarks na laat
Laatst gewijzigd door Leen op 19 feb 2020, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Daar gaan we maar geen discussie over starten, het enige wat ik Robbel duidelijk wil maken, is dat het relatief simpel op te lossen is! Het is natuurlijk heel vervelend als je 200 euro gelapt hebt en dan hiermee thuis komt, maar met een excenter is het zo weer in orde..
Met een rotary zijn zulke hologrammen inderdaad niet nodig. Maar hier is het wel gebeurt. Dan is een excenter een goede keuze om het weer weg te werken.
Geeft trouwens wel te denken als een poetser een auto zo afleverd....
Geeft trouwens wel te denken als een poetser een auto zo afleverd....
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Dat ziet er niet goed uit, Robbel.
Gelukkig is er niets ergs aan de hand. Ik had dat pas geleden (Tourrit Limburg) ook na het waxen. Ik had de wax gewoon niet goed genoeg uitgepoetst. (|
Nadat ik daarna de auto opnieuw had gewassen en had bewerkt met de Quick-Detailer van Meguiars was alles gewoon weg.
Maar uiteraard moet je vragen of ze dit kosteloos in orde maken, het is toch hun schuld. Natuurlijk kun je dat daar verhalen!

Gelukkig is er niets ergs aan de hand. Ik had dat pas geleden (Tourrit Limburg) ook na het waxen. Ik had de wax gewoon niet goed genoeg uitgepoetst. (|
Nadat ik daarna de auto opnieuw had gewassen en had bewerkt met de Quick-Detailer van Meguiars was alles gewoon weg.
Maar uiteraard moet je vragen of ze dit kosteloos in orde maken, het is toch hun schuld. Natuurlijk kun je dat daar verhalen!

Dat is niet oplossen, dat is camoufleren....Farl schreef:Nadat ik daarna de auto opnieuw had gewassen en had bewerkt met de Quick-Detailer van Meguiars was alles gewoon weg.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
-
Ondertussen al een reactie gekregen van het poetsbedrijf? Ik ben nu wel benieuwd, want dit is helemaal (|

Zoals je zelf al zegt is dit van het waxen, dat kan je inderdaad oplossen door na te behandelen met Quick Detailer. Bij Robbel hebben we het hier over totaal iets anders. Dit zijn geen markeringen van het niet goed uit poetsen van de wax maar door onkunde met een poetsmachine.Farl schreef:Dat ziet er niet goed uit, Robbel.![]()
Ooh ok. Bedankt voor de opheldering.
Balen voor Robbel...

Balen voor Robbel...

inderdaad ;(
Ik ga er morgen langs. Ze zagen het probleem wel in en gaan het alsnog netjes afwerken (als het goed is).
woensdag dus weer nieuws al het goed is
Ik ga er morgen langs. Ze zagen het probleem wel in en gaan het alsnog netjes afwerken (als het goed is).
woensdag dus weer nieuws al het goed is

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Ben erg benieuwd naar het resultaat, hopenlijk lossen ze het nu wel goed op.
Gelukkig willen ze het oplossen, ben benieuwd naar het resultaat.
Nou, heb de auto net opgehaald en het lijkt allemaal wel in orde nu. Maar kheb 'm nog niet in de zon gezien dus daar wacht ik nog wel ff op voordat ik het echt ga beoordelen.. Volgens de polijster in kwestie is het nu allemaal weg, hij had met een lamp gekeken oid. We zien wel..
Ik vind wel nog steeds dat de deuren onderaan nog wat te dof zijn. Dat was al zo, maar had verwacht dat dat weggepolijst zou kunnen worden. Maar volgens hem is dat niet weg te krijgen :? ik weet t niet hoor..
Maar hij staat wel weer mooi in de wax iig
Ik vind wel nog steeds dat de deuren onderaan nog wat te dof zijn. Dat was al zo, maar had verwacht dat dat weggepolijst zou kunnen worden. Maar volgens hem is dat niet weg te krijgen :? ik weet t niet hoor..
Maar hij staat wel weer mooi in de wax iig

- Spoiler: Laat zien
_______________________________Showroom________________________________