Wellicht kun je een klinkmoer inzetten, maar dat moet je dan bij een plaatwerkerij in de buurt laten doen.

bjornc schreef:Dus je hebt er wel schroefdraad inzitten?
Lezengerman80 schreef:Op de plaatsen waar bij de Opt1mus schroefgaten heeft heb ik geen schroefgat maar enkel een putje van 1mm. (voor de boorrobot in de fabriek?)
bjornc schreef:Dus je hebt er wel schroefdraad inzitten?
Er zit dus niets....german80 schreef:Op de plaatsen waar bij de Opt1mus schroefgaten heeft heb ik geen schroefgat maar enkel een putje van 1mm. (voor de boorrobot in de fabriek?)
D'r zijn zoveel manieren om draad(bussen) in plaatwerk te zetten, mijn vraag was echter retorisch bedoeld.Ton 320D Touring schreef:bjornc schreef:Dus je hebt er wel schroefdraad inzitten?Lezengerman80 schreef:Op de plaatsen waar bij de Opt1mus schroefgaten heeft heb ik geen schroefgat maar enkel een putje van 1mm. (voor de boorrobot in de fabriek?)
tube tarras is de benaming ervan hier in de buurt. heb op het werk zo een apparaatje ervoor.de kleinste maat wat ik daarin heb is m6 meen ik .BoMeWm schreef:Het is tappen, zou jij toch moeten weten![]()
Volgens mij zijn er van die busjes met schroefdraad die stop je in het geboorde gat en bij het vastschroeven zet de bus zich vast door een soort kraag, net als een popnagel. Misschien is dit het beoogde systeem?
Btw weet niet hoe het heet