Misschien ook leuk om de engine cover ook te voorzien van een carbon cover

Thnx maar die linker is zeker niet mis qua rijdenjwbakkenes schreef:Vind de kleur van de linker auto minder mooi dan de jouwe
Snap ik, maar moet volgend jaar sowieso nog aardig wat uitgeven aan preventief onderhoud en er staan naast de BMW nog wat andere dure dingen op de todo lijsts54vert schreef:Cabrioot schreef:Je hebt geen lotto nodig hoor, gewoon een keer een dikke 13e maand, kerstbonus of zo en je handen "vies" maken en je hebt t ook
Zou het net zeggen, dit is redelijk in reach voor iedereen...
Cabrioot schreef:Thnx paul enne het werkt inderdaad zo bij BMW. We gaan gewoon (tijdelijk) de gm sensor gebruiken en tzt zal vast wel ooit een keer die sensor komen.
Had ik inderdaad ook kunnen doen maar wist niet van dit af. Ik had eerder wel gezien dat iemand zelf het gemaakt had maar ik ben handig met bedrading maar niet met metaal en dat soort aanpassingen. Dus dacht op safe te gaan met de dealer maars54vert schreef:Cabrioot schreef:Thnx paul enne het werkt inderdaad zo bij BMW. We gaan gewoon (tijdelijk) de gm sensor gebruiken en tzt zal vast wel ooit een keer die sensor komen.
Je had ook gewoon de rail en de behorende rail uit de US kunnen van kopen van Frank Smith Tuning.. precies hetzelfde .. voor minder ...