Dominic's 325i E46 Cabrio Facelift ///M
Re: Dominic's showroom E46 cabrio (Mpakket) SCHADE + terplaatse
ja nee klopt, maar had gekund toch, dat het een 330 WAS 

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

- Dominic-Breda
nou eindelijk het bericht.
waren 2 opties.
kon hem verkopen in deze staat en het geld van de verzekering hield ik 15.000 over.
kon hem houden en helemaal laten spuiten incl hardtop + facelift en alles wat ik wilde verbouwen doen.
En dan zou ik niks overhouden of mischien een klein beetje bijbetalen.
heb dus voor optie 2 gekozen want heb hem 4 weken voor 17500 gekocht, met een inruil auto dan.
Waar ik meer voor terug heb gehad dan dat ie waard was.
Dus 17500 was wel heel redelijk.......
Maar ja anders zou ik zowieso 2500 verlies hebben, en nu heb ik straks gewoon de auto die ik wilde + mooien en meer naar mijn zin gemaakt.
Morgen dus beginnen met uit elkaar halen (h)
waren 2 opties.
kon hem verkopen in deze staat en het geld van de verzekering hield ik 15.000 over.
kon hem houden en helemaal laten spuiten incl hardtop + facelift en alles wat ik wilde verbouwen doen.
En dan zou ik niks overhouden of mischien een klein beetje bijbetalen.
heb dus voor optie 2 gekozen want heb hem 4 weken voor 17500 gekocht, met een inruil auto dan.
Waar ik meer voor terug heb gehad dan dat ie waard was.
Dus 17500 was wel heel redelijk.......
Maar ja anders zou ik zowieso 2500 verlies hebben, en nu heb ik straks gewoon de auto die ik wilde + mooien en meer naar mijn zin gemaakt.
Morgen dus beginnen met uit elkaar halen (h)
Balen van dat ongeluk man.. Ik heb de mijne ook net en moet er niet aan denken om al meteen zo`n schade te hebben ;(. Misschien toch wel een beetje geluk bij een ongeluk dat je hem nu helemaal naar je zin kan laten maken. Al zou ik persoonlijk gewoon weer voor pre-facelift gaan. Vind ik mooier staan en is tenminste orgineel.
Succes met de wederopbouw!
Succes met de wederopbouw!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Kan je keuze wel begrijpen, anderzijds heb je voor 2.500 dan wel een auto zonder schade.
Ik hoop dat de reparaties voorspoedig zullen verlopen.
Ik hoop dat de reparaties voorspoedig zullen verlopen.
- Dominic-Breda
het is meer plaatwerk allemaal, behalve dat wiel dan.
Maar dit schijnt ook heel erg mee te vallen,gewoon alles daar nieuw en het is weer helemaal goed.
En ja stel je koopt een andere auto weet je ook nooit 100% zeker dat er nooit schade op hebt gezeten.
En deze schade schijnt volgens de garage niet een rede te zijn om de auto te verkopen, starks is ie gewoon weer zoals ie was
Maar dit schijnt ook heel erg mee te vallen,gewoon alles daar nieuw en het is weer helemaal goed.
En ja stel je koopt een andere auto weet je ook nooit 100% zeker dat er nooit schade op hebt gezeten.
En deze schade schijnt volgens de garage niet een rede te zijn om de auto te verkopen, starks is ie gewoon weer zoals ie was

Voordeel is nu dat je alles kunt maken zoals JIJ wilt!
Veel succes, en hoop dat we foto updates krijgen!
..

Veel succes, en hoop dat we foto updates krijgen!

- Dominic-Breda
druk bezig met uit elkaar halen, zal straks wel eens pics plaatsen.
En volop met de facelift bij elkaar aant zoeken, maar nu zeiden jullie laatst dat er achter ook iets anders is met een facelift ???
En strip ofzo ?
iemand mischien foto's ?
Kan ik dat gelijk meepakken
En volop met de facelift bij elkaar aant zoeken, maar nu zeiden jullie laatst dat er achter ook iets anders is met een facelift ???
En strip ofzo ?
iemand mischien foto's ?
Kan ik dat gelijk meepakken
We zijn benieuwd! (h)
de strip boven het nr-bord is langer bij de facelift:
de strip boven het nr-bord is langer bij de facelift:
- Spoiler: Laat zien

- Dominic-Breda
vind het eigenlijk niet zo mooi 

tja, dan laatje het toch lekker zo
Zullen er maar zeeeer weinigen zijn die het zullen opmerken dat het geen gacelift-strip is 

Ik zou hem weer zo origineel mogelijk maken.
Dit ivm je verkoop waarde.
Ik ben bang als je hem gaat liften je waarde zal dalen.
Maar als je hem helemaal weer origineel hersteld, je er een betrouwbaarder auto hebt staan.
Bud who am i?
Dit ivm je verkoop waarde.
Ik ben bang als je hem gaat liften je waarde zal dalen.
Maar als je hem helemaal weer origineel hersteld, je er een betrouwbaarder auto hebt staan.
Bud who am i?

MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
+1.
Als je de auto in originele staat brengt, kan je de auto weer inruilen, zonder dat iemand argwanend word betreft schade.
Ik bedoel niet dat je de schade moet verhullen, maar een professioneel herstelde schade is eigenlijk net zo goed als nieuw.
De meeste schadeherstelbedrijven geven ook een certificaat uit, dat alles weer 100% in orde is.
Als je de auto in originele staat brengt, kan je de auto weer inruilen, zonder dat iemand argwanend word betreft schade.
Ik bedoel niet dat je de schade moet verhullen, maar een professioneel herstelde schade is eigenlijk net zo goed als nieuw.
De meeste schadeherstelbedrijven geven ook een certificaat uit, dat alles weer 100% in orde is.
maar die geven ze ook als er wat ander plaatwerk op zit, toch?
sowieso, als je er nog een lange tijd van plan bent mee te rijden, is dit gewoon de juiste keus, naar mijn mening dan. Hij rijdt straks gewoon "de auto van z'n dromen" en hij verliest minder geld dan wanneer hij een andere vergelijkbare auto zou kopen. Fijt blijft wel, dat je er wel een tijd in moet blijven rijden, want voor de verkoop is het idd niet echt een gunstig ding.
Maar, hoeveel mensen weten, of kijken het na, wanneer een E46 precies een facelift heeft gekregen? Volgens mij niet zo veel.. tja, kun je zeggen; je ligt de boel op, maat als je hem in dezelfde staat terug zou bouwen in principe net zo goed...
Dus ik zou zeggen: Als je van plan bent er nog wel ff mee te rijden; gewoon doen. Als je hem na een maand, oid, weer wilt verkopen; niet doen.
maja, ik zeg altijd maar: Da's mijn mening maar
sowieso, als je er nog een lange tijd van plan bent mee te rijden, is dit gewoon de juiste keus, naar mijn mening dan. Hij rijdt straks gewoon "de auto van z'n dromen" en hij verliest minder geld dan wanneer hij een andere vergelijkbare auto zou kopen. Fijt blijft wel, dat je er wel een tijd in moet blijven rijden, want voor de verkoop is het idd niet echt een gunstig ding.
Maar, hoeveel mensen weten, of kijken het na, wanneer een E46 precies een facelift heeft gekregen? Volgens mij niet zo veel.. tja, kun je zeggen; je ligt de boel op, maat als je hem in dezelfde staat terug zou bouwen in principe net zo goed...
Dus ik zou zeggen: Als je van plan bent er nog wel ff mee te rijden; gewoon doen. Als je hem na een maand, oid, weer wilt verkopen; niet doen.
maja, ik zeg altijd maar: Da's mijn mening maar

- Dominic-Breda
ja maar wil hem wel blijven rijden, vind het wel echt een mooie auto !
En als die facelift erop zit helemaal, dus doe hem niet binnen een jaar weg.
En als die facelift erop zit helemaal, dus doe hem niet binnen een jaar weg.
Ik kan je geen ongelijk geven want ondanks de schade weet je wel wat je aan deze auto hebt (motorisch). Dan maar wat geld er tegenaan smijten indien nodig, je kunt dan later wel weer lekker rondrijden in je eigen Bimmer