Hoe poets jij je auto?? met meguiars?? heb namelijk maar een kit gekocht en ik moet er maar aan gaan geloven de kou is bijna weg!! denk ik. :?
Dat was me ook al opgevallen!Robbie M schreef:we hebben trouwens allebij de zelfde kleur leer!!
Hoe poets jij je auto?? met meguiers?? heb namelijk onlangs maar een kit gekocht en ik moet er maar aan gaan geloven de kou is bijna weg!! denk ik. :?
Daar was ik dus in eerste instantie ook een beetje bang voor. Echter, als je de oem knippers en deze naast elkaar houdt, zul je qua kwaliteit echt geen verschil zien. Glazen en behuizing zijn beide zo goed als hetzelfde. Het enige verschil is dat de depo's smoke zijn. Ik heb de oem's natuurlijk nog wel (en die gaan ook niet weg). Mocht ik het zat worden, dan gaan die gewoon weer terug.joost schreef:Om heel eerlijk te zijn.
Zonde die Depo's, van die "cheap mods" (niet dat mods dur moeten zijn maar zien er in mijn ogen cheap uit, zeker vergeleken met OEM's) vind ik echt niet kunnen op de Uber BMW...
AUWFabian79 schreef:Ik twijfel nog tussen smoke en http://link.marktplaats.nl/229434747