Vandaag nog wat leuks gespot?
Re: Vandaag nog wat leuks gespot?
Wauw! Wat een mooie foto's! Goed bezig BOB! 
-
Mac
Gister op de bumper gekropen van wat mij betreft de mooiste (en 'vette'ste) pooierbak die er is:

Laatst gewijzigd door Mac op 06 jul 2008, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Griffendahl
Ik spot niks meer :r
Laatst gewijzigd door Griffendahl op 07 jul 2008, 00:10, 5 keer totaal gewijzigd.
De mistlamp was zeker pas later door de designers erin bedacht... :?
-
Griffendahl
Volgens mij is het een auto voor de amerikaanse markt en niet voor Europe bedoeld... En daarom zal er bij het ontwerpen sowieso geen rekening gehouden zijn met een mistlicht. Die is er op gekomen bij het importeren denk ik. 
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
+1, dit zie je ook heel vaak bij die Hyundai apparaten en soortgenoten.Griffendahl schreef:Volgens mij is het een auto voor de amerikaanse markt en niet voor Europe bedoeld... En daarom zal er bij het ontwerpen sowieso geen rekening gehouden zijn met een mistlicht. Die is er op gekomen bij het importeren denk ik.
Die worden super algemeen en goedkoop ontworpen.
Een mistlamp kost extra, dus waar ie weg mag is ie weg.
Maar in de EU moet ie erop, en zie je dus soms de meest vreemde baksels.
- Spoiler: Laat zien
-
Couper
Gisteren op de terugweg van de shoot met Dnl en Griffendahl 10 min in de sandwitch gezeten met voor me een Cayenne turbo (zwart) en achter me een 996 turbo (soort van violet metallic) maar toen was er ruimte en weg waren ze....(helaas geen foto's van camera in de tas en phone in de carkit :? )
Pourquoi??Griffendahl schreef:Ik spot niks meer :r
Laat ik ook weer eens een spot toevoegen. Een Vette.

PS Excuses voor de kwaliteit van de foto, ik heb 1 van de eerste 2 Mp camera's die in een pda zaten en pas daarna zijn ze aan de kwaliteit ervan gaan sleutelen.

PS Excuses voor de kwaliteit van de foto, ik heb 1 van de eerste 2 Mp camera's die in een pda zaten en pas daarna zijn ze aan de kwaliteit ervan gaan sleutelen.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
-
Mac
:? +1farl schreef:Pourquoi??Griffendahl schreef:Ik spot niks meer :r
@Siemi, goh, die van jou heeft geen roze nr bord
Ik kwam vanavond weg naar huis op de a67 een treintje Volvo's tegen, en wel de XC60. Ze hadden allemaal Zweedse kentekens en op de ramen stond de tekst 'Test car'. Ik heb wel een foto gemaakt, maar kwam er thuis achter dat ik de foto niet kan plaatsen omdat ik de foto met een 'leentelefoon' heb gemaakt omdat mijn eigen toestel in reparatie is. ;(
Anyway, het ging dus om deze, maar dan in het zwart! (4 stuks)

Anyway, het ging dus om deze, maar dan in het zwart! (4 stuks)

-
Couper
Op zich wel een unieke spot zo'n test colonne, jammer dat je de foto niet kan posten :?
-
Griffendahl
Da's wel heel bijzonder inderdaad... Issie in het echt mooier als op de foto ??

Voertuigsoort personenauto
Merk MERCEDES-BENZ
Handelsbenaming E 55 AMG; COMBI
Brandstof Benzine
BPM € 41801
Dus. Blijkt van een papa te zijn waarvan het dochtertje op de basisschool hier om de hoek zit.. Ja, de zon scheen hier vanmiddag inderdaad eventjes om half 4.
Nou, in het echt is 'ie nog lelijker. Ik vind dat front echt niks...Maar dat komt misschien wel omdat volvo niet zo'n mooi, strak logo heeft.Griffendahl schreef:Da's wel heel bijzonder inderdaad... Issie in het echt mooier als op de foto ??