BMW 330CI

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
mantisnl

Re: BMW 330CI

Bericht door mantisnl » 23 jul 2010, 11:47

Helaas voor mij is mijn budget niet van die grootte jongens...
Vreemd, maar je hebt dus wel budget om een 330 rijdend te houden? Denk aan benzine(!) onderhoud etc. dat is ook niet goedkoop met zo`n auto hoor!
Maar 'aan de andere kant van NL', waar praten we nou over? Voor een nieuwe auto mag toch best een ritje gemaakt worden?
Helemaal mee eens! Je hoeft er tenslotte maar 1x naartoe te rijden, dan maakt het weinig uit of je nou een ritje van 30 min of een ritje van 3 a 4 uur voor de boeg hebt. Als je uiteindelijk daardoor je droomauto koopt zou ik dat er graag voor over hebben!
Ik heb voor mijn auto ook 4 uur heen en 4 uur terug moeten rijden, half Duitsland door. Maar `s avonds kwam ik wel thuis met m`n auto en een heel voldaan gevoel!

Al met al denk ik dat je gewoon beter even door kunt sparen om vervolgens een fatsoenlijke en nette auto te kopen, dan nu een goedkoop ding kopen en vervolgens voor nare verassingen komen te staan.

mantisnl

Bericht door mantisnl » 23 jul 2010, 11:48

Ik denk dat ons punt duidelijk is :+

Gérald320icabrio

Bericht door Gérald320icabrio » 23 jul 2010, 11:56

Ik had nog niet op google gekeken... lees m'n bovenstaande post maar. Dus bij deze blijf ik daar zeker weg. Ben gewoon een beetje aan het kijken en kwam ze tegen, ook een beetje als vergelijking voor de 328ci die ik hier in de buurt ben tegengekomen. Wil namelijk toch een beetje vergelijken met een andere 328ci.

@mantisnl Het onderhoud is geen probleem nee, mijn buurman is monteur en die heeft ook een brug e.d. dus dat zit wel goed.
PAIN is TEMPORARY. QUITTING LASTS FOREVER.

vegito

Bericht door vegito » 23 jul 2010, 11:56

Darudevampire schreef:Even de moeite nemen om te googlen;
Gérald320icabrio schreef:1. Jet cars in Rotterdam
Klik
Gérald320icabrio schreef:2. Autohuis Amersfoort in... Amersfoort
klik

En dit waren de eerste hits nog maar. Mijn advies? Probeer niet zo volhardend voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, en kijk wat beter/meer rond voor alternatieven (lagere motorinhoud/minder opties etc..). Of spaar even door tot je wel kunt kopen wat je echt wilt. Goedkoop is in deze echt vaak duurkoop, toch zeker met zulke bedragen. Je kan nu 7 of 8k uitgeven aan een auto waar je vervolgens voor nog een 3-4k aan moet versleutelen, maar kies eieren voor je geld en zoek alternatieven of wacht simpelweg.

Jetcars NOOIT heen gaan bespaar je zelf die moeite a.u.b. Snel opgelapte auto's, veel met defecten. Als je daar bent lijkt wel op een bazaar ofzo.. mensen in rijen die een nummer hebben moeten ze hun auto ophalen en betalen midden op een verhoogd balie. echt nooit heen gaan kat in de zak maar dan ook letterlijk
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D

Gérald320icabrio

Bericht door Gérald320icabrio » 23 jul 2010, 12:05

Heb net ook even zitten lezen. Staat me ook iets van bij dat sbs6 daar een tijd geleden een programma over heeft gemaakt. Ach ja ik blijf er een beetje mee van de straat zo met dat zoeken. Denk dat ik vanmiddag op mijn werk maar eens in Duitsland ga kijken voor leuk spul. Kan iemand mij vertellen in welke postcodes ik moet zoeken? Als ik daar een leuke auto zie dan staan ze allemaal onderhand in Polen :( Ik wil dan het liefst een beetje bij de grens in de buurt zitten.
PAIN is TEMPORARY. QUITTING LASTS FOREVER.

mantisnl

Bericht door mantisnl » 23 jul 2010, 13:09

Het onderhoud is geen probleem nee, mijn buurman is monteur en die heeft ook een brug e.d. dus dat zit wel goed.
Vergeet ook de benzine, wegenbelasting en verzekering niet ;)

Overigens zijn er in Duitsland ook genoeg 320 en 325s te vinden met veel opties :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”